Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Dette er nesten et skudd i løse luften, men kan jo prøve her da..

Så en film for leeeenge leeeenge siden, så jeg husker veldig lite av den.

Eneste jeg husker, er at 2 gutter stjal en ferari elns fra faren sin.

Og en annen ting jeg husker, er at han ene gutten lurte foreldrene sine til å tro at han sov, ved hjelp av en kasettspiller og noen tråder...

Noen som har noen peiling på hvilke film jeg husker fra?

6625632[/snapback]

Ferris Bueller's Day Off.

6625647[/snapback]

Den ene trailern jeg har sett hittil virker lovende..

Hvis du har rett blir jeg kjempe glad :D

Edit er nok riktig film ja..

Tusen takk :)

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så en film i helga som var tatt opp på video, så det er mulig den har gått på fjernsynet for ikke lenge siden.

 

Så bare de siste 20 minuttene ca. Det handlet om to politimenn som spionerte på ekskjæresten til en bankraner som de trodde var død, men som viste seg å være i live. Han ene politimannen innledet et forhold til hun de spionerte på, uten at dama visste at han var en politimann.

Filmen sluttet med at bankraneren, altså ekskjæresten til dama, kom på besøk, akkurat i det politimannen hadde innrømmet alt til dama. Bankraneren holdt politimannen som gissel, og politimannen latet som han var en eksfange.

 

Noen som vet hva filmen heter?

Lenke til kommentar
Jeg så en film i helga som var tatt opp på video, så det er mulig den har gått på fjernsynet for ikke lenge siden.

 

Så bare de siste 20 minuttene ca. Det handlet om to politimenn som spionerte på ekskjæresten til en bankraner som de trodde var død, men som viste seg å være i live. Han ene politimannen innledet et forhold til hun de spionerte på, uten at dama visste at han var en politimann.

Filmen sluttet med at bankraneren, altså ekskjæresten til dama, kom på besøk, akkurat i det politimannen hadde innrømmet alt til dama. Bankraneren holdt politimannen som gissel, og politimannen latet som han var en eksfange.

 

Noen som vet hva filmen heter?

6638606[/snapback]

 

 

Det kan være "Stakeout"

Lenke til kommentar

Jeg husker at jeg så en film når jeg var liten som jeg ble skremt av. Det handlet om at noen flyttet inn i et hus hvor det var en dør som det sto Q på som det kom ut en mann av døra eller noe sånt.. Den gikk på NRK for sa 10 år siden, noen som husker den?

Lenke til kommentar

Prøver meg her;

Handler om noen diamanter som er stjålet (tror jeg), hvor det er mange "bander" som vil ha tak i dem..

En av scenene, på slutten, er på en amerikansk fotballstadion, hvor en svær mørkhudet mann sitter på tribunen med slikkepinne i munnen, og skyter med bazooka.. :)

Han tar forøvrig ut slikkepinnen og ber en anen holde den mens han skyter. Er vel noe helikopter innvolvert også.

 

Noen som vet..? :)

Lenke til kommentar
Prøver meg her;

Handler om noen diamanter som er stjålet (tror jeg), hvor det er mange "bander" som vil ha tak i dem..

En av scenene, på slutten, er på en amerikansk fotballstadion, hvor en svær mørkhudet mann sitter på tribunen med slikkepinne i munnen, og skyter med bazooka.. :)

Han tar forøvrig ut slikkepinnen og ber en anen holde den mens han skyter. Er vel noe helikopter innvolvert også.

 

Noen som vet..? :)

6646150[/snapback]

 

Det er Rush Hour.

Lenke til kommentar

Jo det stemmer. Rush Hour handler om kidnapping, ikke diamanter.

 

Er et par scener fra Money Talks som får meg til å ligge på bakken i latter hver eneste gang jeg ser den (veldig ofte).

 

James Russell: I want some answers!

Franklin Hatchett: Hey man, me and Guy just down here, checkin' out some fly rides, and mackin' some hos and chillin'.

James Russell: Imagine that. It's like a G-Dog on a fly tip. Flossin' wit da posse. Cuttin' in da crib. WHAT THE FUCK DOES THAT MEAN?

 

Frankin Hatchet: They call me slap and pop... Cuz I will slap you, and I will POP you're ass!

Lenke til kommentar
hva heter filmen der Robin Williams spiller en mann som er gutt oppe i hodet sitt?

han går på skole, er med barna, bygger hytte i tre.

Oppfører seg som en guttunge:p

Husker ikke så mye mer av handlingen

6650544[/snapback]

 

Jeg søkte på Robin Williams på IMDB.com og fikk opp alle filmene han har spilt i.

 

Filmen du søker heter "Jack"

Lenke til kommentar
Så en film på canal+ for ei stund siden, filmen handla om gammledager, bare at de hadde masse moderne ting. En ond mann ville ta over verden, og en gruppe med noen spesielle folk skulle stoppe han. Han ene fyren kunne bli usynlig, en var en vampyr, han ene hadde masse dråper i et skrin slik at han ikke skulle bli til et monster. og så husker jeg at han ene hadde en stor ubåt, og den eneste bilen på den tida. Filmen slutta i venezia, der de klarte å ta han onde. Noen som vet hvilken film dette er ? skulle gjerne sett denne igjen.

4554817[/snapback]

 

The league of extrordinary gentlemen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...