Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Leter etter en film jeg har lett etter lenge. Så den som veldig ung uten noen voksne tilstedet, og det var ganske drøyt for meg på 9-10 år. Altså rundt 7-8 år siden jeg så den. Prøver å skrive ned det jeg husker av den. Er noe uklart though.

 

Det var 2 brødre. Tror begge var kriminelle. Den ene av dem har en slags sykdom som gjør at han blir veldig langsom.

Jeg husker også at den ene av de 2 brødrene hadde en sex-scene med muligens en stripper e.l., og ja, jeg så tits. :dribble: Ganske sikker på at denne ene broren dør tilslutt. Blir vel skutt. Filmen endre med at brorer med sykdommen drar et sted i en buss. Begge brødrene har lite hår på hodet.

 

Er ikke sikker på at alt jeg har skrevet ned her er korrekt, men er slik jeg husker det hvertfall. Dette var vel den sykeste filmen jeg noen gang hadde sett på den alderen.. Så tenkte det ville være litt gøy å finne den igjen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter en film som jeg så på tv for en stund siden. Filmen handler om en dame som har en elsker (tror han bor i en kjeller, hvor man må ta heis for å komme til). Etter en stund merker mannen hennes at det er noe galt, så han leier inn en som kan finne ut hva hun driver med. Omtrent samtidig som dette finner damen hun at elskeren hennes er med andre damer også, og avslutter forholdet med han. Men når mannen hennes finner ut at hun har vært utro, drar han til mannen og dreper han med en glasskule, og pakker han inn i et teppe (?). Filmen ender med at de bestemmer seg for å holde på ekteskapet, og lever lykkelig i alle sine dager osv.

Lenke til kommentar

Leter etter en film jeg har lett etter lenge. Så den som veldig ung uten noen voksne tilstedet, og det var ganske drøyt for meg på 9-10 år. Altså rundt 7-8 år siden jeg så den. Prøver å skrive ned det jeg husker av den. Er noe uklart though.

 

Det var 2 brødre. Tror begge var kriminelle. Den ene av dem har en slags sykdom som gjør at han blir veldig langsom.

Jeg husker også at den ene av de 2 brødrene hadde en sex-scene med muligens en stripper e.l., og ja, jeg så tits. :dribble: Ganske sikker på at denne ene broren dør tilslutt. Blir vel skutt. Filmen endre med at brorer med sykdommen drar et sted i en buss. Begge brødrene har lite hår på hodet.

 

Er ikke sikker på at alt jeg har skrevet ned her er korrekt, men er slik jeg husker det hvertfall. Dette var vel den sykeste filmen jeg noen gang hadde sett på den alderen.. Så tenkte det ville være litt gøy å finne den igjen. :)

 

Sikker på at begge har lite hår?

 

Bang the Drum Slowly er litt som du nevner, godt mulig at siden du såg den så lenge sidenen og ung at du vrenger litt av hva du "tror" du såg? Er en sport film, ikke krim.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Sikker på at begge har lite hår?

 

Bang the Drum Slowly er litt som du nevner, godt mulig at siden du såg den så lenge sidenen og ung at du vrenger litt av hva du "tror" du såg? Er en sport film, ikke krim.

 

Nope, er ikke den heller. Er ganske sikker på at det var en ganske "mørk" film. Husker at den ene brorer var en stor drittsekk.. Jeg tror muligens en av dem også nettopp hadde sluppet ut av fengsel.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter navnet på en grøsser film, trur den ble laga i 1998ish engang! Scary movie 2 har parodiert den ihvertfall! Er en gjeng ungdom som blir spurt om å bli med i et prosjekt, i et villa der ei jente drepte seg selv? Og så ligner hu ene på hu som drepte seg selv, og så skjer det mye rart :p

 

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter navnet på en grøsser film, trur den ble laga i 1998ish engang! Scary movie 2 har parodiert den ihvertfall! Er en gjeng ungdom som blir spurt om å bli med i et prosjekt, i et villa der ei jente drepte seg selv? Og så ligner hu ene på hu som drepte seg selv, og så skjer det mye rart :p

 

 

Takker på forhånd!

Edit: skivebom :whistle:

Endret av andybloggerson
Lenke til kommentar

En jeg kjenner leter etter en film de så for rundt 20 - 25 år siden.

Er ikke sikker på om det er film eller dokumentar men det var noen "gutter" som gjorde forskjellige eksperimenter...

Det var nå en temmelig vanskelig forklaring. Men det første som popper inn i hodet mitt er Weird Science (1985). Laaangt i fra en dokumentar da.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Leter etter en film jeg har lett etter lenge. Så den som veldig ung uten noen voksne tilstedet, og det var ganske drøyt for meg på 9-10 år. Altså rundt 7-8 år siden jeg så den. Prøver å skrive ned det jeg husker av den. Er noe uklart though.

 

Det var 2 brødre. Tror begge var kriminelle. Den ene av dem har en slags sykdom som gjør at han blir veldig langsom.

Jeg husker også at den ene av de 2 brødrene hadde en sex-scene med muligens en stripper e.l., og ja, jeg så tits. :dribble: Ganske sikker på at denne ene broren dør tilslutt. Blir vel skutt. Filmen endre med at brorer med sykdommen drar et sted i en buss. Begge brødrene har lite hår på hodet.

 

Er ikke sikker på at alt jeg har skrevet ned her er korrekt, men er slik jeg husker det hvertfall. Dette var vel den sykeste filmen jeg noen gang hadde sett på den alderen.. Så tenkte det ville være litt gøy å finne den igjen. :)

 

American history X?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en film, prøve og forklare så godt jeg kan

 

 

på tv3 en gang så så jeg en film som var i ørken med noen amerikanere og et fly, dem starta flyet også ødila nesten halve byen?

 

 

 

så leter jeg etter en annen film tv3

da amerikanere finner en svær ship med litt gull så var det en som vile ta gullet med helikopter så skøyt de i fra shipet på dem med de gammle kanonene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...