Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en film som jeg så på tv for en stund siden. Filmen handler om en dame som har en elsker (tror han bor i en kjeller, hvor man må ta heis for å komme til). Etter en stund merker mannen hennes at det er noe galt, så han leier inn en som kan finne ut hva hun driver med. Omtrent samtidig som dette finner damen hun at elskeren hennes er med andre damer også, og avslutter forholdet med han. Men når mannen hennes finner ut at hun har vært utro, drar han til mannen og dreper han med en glasskule, og pakker han inn i et teppe (?). Filmen ender med at de bestemmer seg for å holde på ekteskapet, og lever lykkelig i alle sine dager osv.

Any1?

Antar at det er Unfaithful med Richard Gere? Der er det ihvertfall utroskap og innrulling i teppe... :p

Lenke til kommentar

Hei, jeg har en film som jeg ikke husker navnet på men som jeg husker en del fra.

 

Var f.eks ungdommer som måtte på en leir midt ute i ørkenen for å forbedre seg etter å ha gjort forbrytelser. De måtte grave hull hver dag som straff og tette det igjen på slutten av dagen. De måtte jobbe i sola hele dagen mens de gravde.

 

Ville vært fint om noen visste hvilken film dette var ;)

 

- Slykz

Lenke til kommentar

Navn: Husker ingen

Setting: En ungdom som stjelte noen fotball sko som var blitt donert til fattige barn, men som kastet dem fra en bru og traff en annen person så han måtte ta straffen og havnet på en leir.

 

Det var en leir der folk måtte grave hull i ørkenen hver dag som straff for det de hadde gjort.

 

Spesielle hendelser: Husker at den nyeste personen som kom måtte sove i senge som det var masse tisseflekker i.

Holes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leter etter en spansk film jeg så for ikke så lenge siden.

 

Jeg husker at der vat en familie ifra 50-tallet og en generasjon senere, i nåtid. Det hele foregår i samme leilighet og hopper imellom nåtid og 50 tallet. Mener det var noe sykdom inni bildet også.

 

Filmen er ikke så altfor gammel, ihvertfall fra denne siden av 2000-tallet vil jeg tro.

 

Mener også at

Ikke så mye å gå etter, men håper at noen kjenner den igjen.

 

Edit: Forandret på teksten.

Endret av Wacom
Lenke til kommentar

Noen rare demonaktige folk kidnapper ei dame i skauen. Filmen er fra gamledager. Dama blir tatt bort i hestekjerre og har noe tegn på hånda som gjør at akkurat hun er viktig for et eller annet ritual. Filmen er vel sånn delvis overnaturlig greier.

 

Den slutter med noe speilgreier hvor en ond demon (?) kommer ut fra noen røde speil i et slott...

 

Anyone? :-D

Lenke til kommentar

Noen rare demonaktige folk kidnapper ei dame i skauen. Filmen er fra gamledager. Dama blir tatt bort i hestekjerre og har noe tegn på hånda som gjør at akkurat hun er viktig for et eller annet ritual. Filmen er vel sånn delvis overnaturlig greier.

 

Den slutter med noe speilgreier hvor en ond demon (?) kommer ut fra noen røde speil i et slott...

 

Anyone? :-D

Det høres ut som Solomon Kane fra 2009. Men husker ikke om dama som blir kidnappa har noe spesielt tegn, men ellers så stemmer det meste andre med historien i den filmen.

Lenke til kommentar

Noen rare demonaktige folk kidnapper ei dame i skauen. Filmen er fra gamledager. Dama blir tatt bort i hestekjerre og har noe tegn på hånda som gjør at akkurat hun er viktig for et eller annet ritual. Filmen er vel sånn delvis overnaturlig greier.

 

Den slutter med noe speilgreier hvor en ond demon (?) kommer ut fra noen røde speil i et slott...

 

Anyone? :-D

Det høres ut som Solomon Kane fra 2009. Men husker ikke om dama som blir kidnappa har noe spesielt tegn, men ellers så stemmer det meste andre med historien i den filmen.

 

Haha, ja! Har tenkt på dette i flere dager nå. Evig takk!

Lenke til kommentar

Ser etter ein film der det er ein elsdre mann som er ex agent/leigemorder (noko i den duren).

Han bur i eit nabolag der dei blir trakassert av kriminelle, men det er ingen som tar tak i det.

Ein kveld er han vitne til at ein venn(eldre mann) blir rana og drept av ein gjeng ungdommar, og bestemmer seg for å gjera noko med saken sjølv.

 

Har ikkje sett filmen sjølv, men dette er det eg er blitt forklart, trur filmen har samme namn som hovudkarakteren.. Hjelp?

Lenke til kommentar

Leter etter en film, dette er det jeg husker:

 

- Familie som bor i et hus i et typisk nabolag i USA

- Faren i familien jobber som fotballtrener(?), en dag tar han med seg hele laget og har møte med dem i stua. Mener å huske at disse fotballspillerne er med å fikser huset hans eller noe.

 

Noen som vet hvilken film jeg mener?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...