Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United i Europa League 2019-2020


Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (Akkurat nå):

Tja, vil ikke si sevilla har imponert. Vi har vært mye mye bedre enn dem, men de er reddet av en keeper som har klikka, og 2 halvsjanser som de setter.

Vi skulle jo putta 5 mål de første 10 av andre omgang. Det er ikke høy kvalitet. Vi skulle jo herpa de slik spillets gang var. Vi kan si keepern deres var god, men mange av de sjansene var 100%-sjanser som man bare *SKAL* sette i mål 

Lenke til kommentar
Delvis skrev (Akkurat nå):

Thats it, sånn er det. Alltid noe nytt å lære. En faceslap i trynet på ole. :shrug: Men han overlever vel dette?
 

Ofc. Å tape tre semifinaler i samme sesong er blytungt, men vi kom i det minste til dem. Det i tillegg til tredjeplass var nok mer enn de fleste ventet før sesongen.

Vi er ikke der vi skal være enda, men på vei. Spesielt de unge spillerne må bruke den jævlige følelsen de har nå til å sørge for at det samme ikke skjer neste sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (Akkurat nå):

Thats it, sånn er det. Alltid noe nytt å lære. En faceslap i trynet på ole. :shrug: Men han overlever vel dette?

3. plass i serien, selvfølgelig overlever han dette. Ingen andre til å overta heller (nei, vi vil ikke ha Poch). Vi trenger ikke ny manager, jeg er ueing i byttene i dag, men stallen er fortsatt tynn. Vi trenger mer kjøtt, eller bedre kjøtt er kanskje rettere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (Akkurat nå):

3. plass i serien, selvfølgelig overlever han dette. Ingen andre til å overta heller (nei, vi vil ikke ha Poch). Vi trenger ikke ny manager, jeg er ueing i byttene i dag, men stallen er fortsatt tynn. Vi trenger mer kjøtt, eller bedre kjøtt er kanskje rettere

Enig. Og Ole har klart gjort en bra jobb. I dag var vi litt uheldige, men møtte en av de kanskje største spesialistene på slike kamper.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævlig kjedelig at vi taper i den første kampen på lenge der vi faktisk ser gode ut...

Og frusterende hvordan vi hele tiden forsøkte å spille oss helt igjennom, og aldri gikk på skudd, så mange mål vi har scoret fra hjørnet av 16 meteren denne sesongen.

Yeye, måtte dette overbevise Woodward om at det er nødvendig å åpne sjekkboka litt denne sommeren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
blured skrev (11 minutter siden):

Jævlig kjedelig at vi taper i den første kampen på lenge der vi faktisk ser gode ut...

Og frusterende hvordan vi hele tiden forsøkte å spille oss helt igjennom, og aldri gikk på skudd, så mange mål vi har scoret fra hjørnet av 16 meteren denne sesongen.

Yeye, måtte dette overbevise Woodward om at det er nødvendig å åpne sjekkboka litt denne sommeren. 

Agreed! Skulle heller røket i kampen før. Men ok, pragmatisk? Bedre penger. Det er det eneste jeg får ut av dette. Jeg syns denne var drit-vond å tape rett og slett

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke sett kampen selv, men gjorde vi virkelig en så god kamp som flere av dere skriver? Klart flest sjanser, men 55-45 i ballbesittelse i favør Sevilla vitner ikke om at vi dominerte heller.

Ut i fra det jeg har sett fra tidligere kamper mot lag som liker å presse så sliter vi med å spille oss gjennom sånt press og samtidig så er vi elendige på å presse på samme måte tilbake (Noe vi bør greie mye bedre om vi skal hevde oss). Spillerne ligger som regel på midtstreken og venter på at motstanderen skal sende ballen frem og gjøre noe feil. 

Uansett hvor gode Sevilla er så må vi gå til sånne kamper med en plan om å styre den, holde på ballen og prøve å gjenvinne den kjapt når vi mister den, de har jo faktisk ikke bedre spillere enn det vi har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...