Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United i Europa League 2019-2020


Jakobk

Anbefalte innlegg

bshagen skrev (Akkurat nå):

Siterer kommentatorene på BT Sports når de så reprisen: "Oooooff" og ble overrasket når de ikke fikk "VAR" på sin skjerm som de har 

Tenkte ikke over at det kunne være straffe en gang jeg, men mulig. Hadde vel kanskje vært litt soft? Jeg synes i hvert fall ikke man kan dømme på sånt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Tenkte ikke over at det kunne være straffe en gang jeg, men mulig. Hadde vel kanskje vært litt soft? Jeg synes i hvert fall ikke man kan dømme på sånt. 

Går rett i kropp og tar ut mann rett på, ikke på ball. Mulig kanskje TV2 viser den om igjen? Jeg syns den var soleklar i alle fall

Lenke til kommentar
bshagen skrev (3 minutter siden):

Går rett i kropp og tar ut mann rett på, ikke på ball. Mulig kanskje TV2 viser den om igjen? Jeg syns den var soleklar i alle fall

Fant den her:

Vet ikke jeg ass. Alsaker og Semb nevnte det ikke en gang, og de snakker ikke om den i studio på TV2.

Ser at man kan argumentere for straffe på den ja. Hadde blitt frispark utenfor seksten.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Fant den her:

Vet ikke jeg ass. Alsaker og Semb nevnte det ikke en gang, og de snakker ikke om den i studio på TV2.

Ser at man kan argumentere for straffe på den ja, men ser også hvorfor det ikke blir noe.

Gir opp strafferegelen ? Seriøst, da skjønner jeg ingenting - noe som absolutt kan være tilfelle, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...