Gå til innhold

All verdens land v2


Scarvo

Anbefalte innlegg

Ja vel ha det bra da. Vi må kunne klare å følge noen enkle regler. Det å poste et bilde av et helt annet land når vi enda er på bokstaven B er jo rett og slett feil, og ødelegger jo rett og slett poenget med de åtte punktene.

Endret av Mr supergomp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Belgia

 

Til tross for at denne vest-europeiske nasjonen er relativt liten i størrelse har Belgia likevel gjort seg godt kjent på verdensfronten. Hovedstaden Brussel huser blant annet EU-parlamentet. Per 2019 bor det cirka 10 millioner mennesker i Belgia, og landet deler grense med Nederland, Tyskland, Luxembourg og Frankrike.

 

f5c6094c6b7fa82b4e93521d14c5cd7d.gif

 

Neste: Belgias hovedstad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ville dere likt å blidt pirket på nesten konstandt? Jah, ha det. :hrm: :hrm: :nei:

 

Dette er ikke pirking. Dette er en oppfordring om å se mer nøye etter før man poster. Det handler ikke bare om å poste i vilden sky. Akkurat slik som Morromann også nevnte tidligere angående Australia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger får jeg postet YT video som normalt via telefonen og noen ganger ikke. Det er irriterende av og til.  :hrm:  :hrm:  Men med når det gjelder bilde da fungerer det ikke å poste som normalt via mobilen, da vil det bli kun en linke, det er noe jeg ikke kan noe for. Hvis du ikke tror meg, så får du prøve det selv. Jeg håper det blir fikset på nye oppdateringen til Diskusjonen.no.  :closedeyes: :closedeyes:

 

Vel, da synes jeg du av respekt for de andre her kan LA VÆRE å poste hvis du ikke får det til istedenfor å ødelegge hele tråden for oss andre som poster her inne. Om JEG ikke får til å poste et bilde lar jeg av respekt for de andre her la være å poste akkurat da istedenfor å gjøre meg selv til offer og synes synd på meg selv. For du er i ferd med å ødelegge tråden for oss andre her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NÅ GIDDER JEG IKKE Å VÆRE MED I DENNE LEKEN lenger. Når dere skal pirke på meg nesten konstandt. Jeg mener det. :realmad: :realmad: :realmad:

 

Vet du hva? Det er i aller skjønneste orden og høyst velkoment om du forlater tråden dersom du ikke en gang GIDDER å følge reglene her og poste noe helt annet. INGEN ANDRE som deltar her har noen problemer med å følge reglene og å gjøre et minimum research av det man poster. Det tar deg toppen 10 sekunder å gjøre litt research og du ødelegger tråden for alle oss andre ved å poste vilt i vildens sky uten å gjøre noe research. Så hvis du ikke kan ta til deg kritikken og vennige råd om å gjøre litt research men heller synes synd på deg selv for at vi ber deg om å ikke ødelegge tråden for alle oss andre som ikke har noen problemer med å følge tråden ja da synes jeg du bør forlate den og la være å poste her. Og det er jeg ikke alene om å synes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan ville dere likt å blidt pirket på nesten konstandt? Jah, ha det. :hrm: :hrm: :nei:

 

 

Dersom jeg konsekvent hadde postet bilder uten å ha giddet å gjøre et minimum av research og bare postet i vilden sky og gitt blaffen i reglene hadde jeg nok pent måtte finne meg i å bli kritisert for dette. Det er helt naturlig. Og jeg hadde tatt det til meg istedenfor å sitte og synes synd på meg selv. Ja, ha det. Du er velkommen tilbake dersom du ønsker å følge reglene slik alle vi andre her gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1) Skriv grunnleggende fakta om det respektive landet. Hvor i verden, innbyggertall osv. Bruk egne ord og ikke bare klipp og lim.


2) Post navn og bilde av landets hovedstad.


3) Post et bilde av landets flagg.


4) Post en video av landets nasjonalsang.


5) Nevn 1 eller flere kjente personer fra landet. (politiker, skuespiller, idrettsstjerne osv). Skriv hva den personen er kjent for.


6) Skriv en interessant fakta om landet som ikke alle vet.


7) Post en video som er filmet i det respektive landet.


8) Post et bilde av et landslag i hvilken som helst sport og skriv hvilken sport det er snakk om.


 


OG- gjør research før du poster. Dette tar toppen et minutt. Men vær i det minste sikker på at du poster riktig bilde.


Lenke til kommentar

Eden-Hazard.jpg

Fotballspilleren Eden Hazard (født 7. januar 1991). Han spiller for Real Madrid og er kaptein på Belgias landslag. Han har tidligere spilt for Lille og Chelsea. På landslaget har han 102 kamper og 30 mål. Han var også på coveret til noen utgaver av FIFA 15 sammen med Lionel Messi, og han er covergutten på FIFA 20.

 

Neste: Interessante funfacts om Belgia som ingen vet.

Lenke til kommentar

Belize er et konstitusjonelt monarki som tidligere var underlagt Storbritannia og ble erklært uavhengig i 1981. Befolkningen er på bare 333 200 (per 2010) og arealet er på 22 960 km². Hovedstad er Belmopan og største by er Belize City, som også var tidligere hovedstad.

 

Neste: Navn og bilde av landets hovedstad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...