Gå til innhold

All verdens land v2


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De australske alpene får mer snø enn de sveitsiske. Snøen kommer mellom juni og september, noe som gjør det til en perfekt plass for skikjørere som lengter etter den europeiske vinteren.

 

Neste: En tilfeldig video av Australia.

 

 

Reglene + link til landene lagt i spoiler :)

 

 

 

- Grunnleggende fakta.

- Et bilde av landets hovedstad.

- Et bilde av landets flagg.

- En video av landets nasjonalsang.

- Kjente personer fra landet.

- Funfacts om landet som ikke alle vet.

- En tilfeldig Youtube-video fra landet.

- Bilde av landslaget i en hvilken som helst sport.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_stater

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener det er på tide å spesifisere regler mer nøyaktig her.

 

1)når man skal poste et bilde eller video til noe legger man til bilde og video og ikke bare linker til bilde og video

 

2)man gjør research og ikke bare poster basert på hva man tror. F.eks hovedsteder. Et kjapt googlesøk for å vite HVA hovedstaden i et land heter og om det er bilder derfra. Ikke bare en bilde av noen skyskrapere ved stranda fra en random artikkel om landet og anta at dette er hovedstaden. Research tar ikke så forferdelig lang tid.

Lenke til kommentar

I og med at det ikke ble lagt ut et bilde av Australias hovedstad Canberra, får jeg gjøre det selv om det blir feil rekkefølge, men slik går det når ikke reglene følges. Så før vi gåe videre med neste land legger jeg ut et bilde som ER et bilde fra Australias hovedstad Canberra og ikke et tilfeldig bilde av baderesorter ved havet.

 

capi_608ee89449fc636526e53ade46285cff_36

 

Ja, og så damelandslaget i fotball siden vi over bare så en link og ikke bildet:

 

gettyimages-474198120.jpg?quality=65stri

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener det er på tide å spesifisere regler mer nøyaktig her.

 

1)når man skal poste et bilde eller video til noe legger man til bilde og video og ikke bare linker til bilde og video

 

2)man gjør research og ikke bare poster basert på hva man tror. F.eks hovedsteder. Et kjapt googlesøk for å vite HVA hovedstaden i et land heter og om det er bilder derfra. Ikke bare en bilde av noen skyskrapere ved stranda fra en random artikkel om landet og anta at dette er hovedstaden. Research tar ikke så forferdelig lang tid.

Greit, jeg skal slutte å være med i denne leke, når du blir så pirken. Jeg kjenner til reglene, jeg kan ikke gjøre noe med det når jeg sitter å trykker på mobilen. Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Greit, jeg skal slutte å være med i denne leke, når du blir så pirken.

 

 

Det er ikke snakk om å være pirken, det er snakk om å følge reglene. Alle andre i tråden her har null problemer med det. Hvorfor er research så forferdelig vanskelig? Det er jo ikke noe mporsomt når det postes feil bilde. Det blir jo helt meningsløst.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Greit, jeg skal slutte å være med i denne leke, når du blir så pirken. Jeg kjenner til reglene, jeg kan ikke gjøre noe med det når jeg sitter å trykker på mobilen.

 

Men da får du vente til du bruker en enhet som kan poste bilder da. Ikke verre enn det. Dessuten: skal du poste et bilde av en hovedstad bør du vite om det virkelig er det du gjør.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Men da får du vente til du bruker en enhet som kan poste bilder da. Ikke verre enn det. Dessuten: skal du poste et bilde av en hovedstad bør du vite om det virkelig er det du gjør.

Jeg føler at du setter meg i en bås, for oss som liker være på mobilen. Det er ikke greit. :no: :no:

 

PS: Det er bare du som klager om dette. Ingen andre.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

https://images.app.goo.gl/otwuYKKTuTzSZYD8A

 

Neste er: Grunnleggende fakta om Bahamas.

Bahamas er en øynasjon på begge sider av Nordlige vendesirkel i Karibia. Selve landet er en samling av 700 øyer og 2000 holmer i Atlanterhavet øst for Florida i USA, nord for Cuba og Hispaniola, og vest for Turks og Caicosøyene.

 

Neste er: Et bilde av Bahamas hovedstad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...