Gå til innhold

All verdens land v2


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bahamas_national_football_team_2006.JPG

Landslaget i fotball i 2006.

 

Neste: Grunnleggende fakta om Bahrain.

 

 

- Grunnleggende fakta.

- Et bilde av landets hovedstad.

- Et bilde av landets flagg.

- En video av landets nasjonalsang.

- Kjente personer fra landet.

- Funfacts om landet som ikke alle vet.

- En tilfeldig YouTube-video fra landet.

- Bilde av landslaget i en hvilken som helst sport.

 

https://no.wikipedia...ste_over_stater

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bahrain er soom så mange andre land ikke akkurat kjent for å ha så mange verdenskjendiser.

 

Jeg legger ved bildet av kongen av Bahrain, Hamad bin Isa al-Khalifa som har vært statsoverhode siden 1999. I kong Hamds regjeringstid har det blitt gjennomført flere positive politiske reformer i retning av demokrati. Politiske fanger har blitt løslatt, kvinner har fått stemmerett og det har blitt gjennomført parlamantsvalg.

 

Hamad_bin_Isa_Al_Khalifa_April_2016.jpg

 

Neste: funfacts om Bahrain

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

BANGLADESH

 

Bangladesh er en republikk i Sør-Asia og er verdens tettest befolkede land og har 147 365 352 innbyggere. Til tross for en stor befolkning utgjør folkegruppen bengalere 98% av befolkningen og språket er bengali. Når det gjelder religion er 83% muslimer og 16% hinduer. 57% av befolkningen er analfabeter.

 

Neste: et bilde av hovedstaden i Bangladesh. IGJEN: vær så snill dere som får det å gjør et snev av research. Ikke bare google Bangladesh og post det første bilde av høye bygninger dere ser. Og: legg til NAVN på hovedstaden.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Svært du skal klage på mine innlegg i denne leken. Begynner å bli litt lei av det. :hm: :hm: :hm::closedeyes:  :closedeyes:

 

Neida, men jeg synes du kan skrive hvilken sport det er. Når jeg sjekket så så jeg at det var håndball-laget. Men det er kanskje ikke alle som vet det. Og det blir jo mye greirere når vi vet hva slags lag det er snakk om. De andre her inne opplyser jo om det og tar toppen et par sekunder å nevne det. :)

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Neida, men jeg synes du kan skrive hvilken sport det er. Når jeg sjekket så så jeg at det var håndball-laget. Men det er kanskje ikke alle som vet det. Og det blir jo mye greirere når vi vet hva slags lag det er snakk om. De andre her inne opplyser jo om det og tar toppen et par sekunder å nevne det. :)

Jo, jeg føler at du har nesten klaget på nesten alle innleggene mine. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...