Gå til innhold

All verdens land v2


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regeloppdatering:

 

1) Skriv grunnleggende fakta om det respektive landet. Hvor i verden, innbyggertall osv. Bruk egne ord og ikke bare klipp og lim.

2) Post navn og bilde av landets hovedstad.

3) Post et bilde av landets flagg.

4) Post en video av landets nasjonalsang.

5) Nevn 1 eller flere kjente personer fra landet. (politiker, skuespiller, idrettsstjerne osv). Skriv hva den personen er kjent for.

6) Skriv en interessant fakta om landet som ikke alle vet.

7) Post en video som er filmet i det respektive landet.

8) Post et bilde av et landslag i hvilken som helst sport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barbados
 
Barbados ligger i Karibien helt øst for de andre karibiske øyene der det karibiske hav møter Atlanterhavet, og nordøst for Venezuela og det søramerikanske kontinentet.
 
Where-is-Barbados-Located-On-The-World-M
 
Befolkningen i Barbados er estimert til 287.025 mennesker ved midten av året 2019 ifølge FNs data, med en befolknings tetthet på 674,26 innb./km². Levestandarden i landet er blant de høyeste i verden og ligger på 0,788 på Human Development Index-skalaen. Dette er det tredje beste i Nord-Amerika. 
 
Omtrent 90 % av alle barbadiere (lokalt kjent som bajanere) har afrikansk bakgrunn(«afro-bajanere»), de fleste etterkommere av slaver som jobbet på sukkerplantasjene. Sangeren Rihanna er født og oppvokst i Bridgetown, Barbados. Her i et karneval under Crop Over-festivalen. Crop Over-festivalen er en 3 måneder lang festival med Barbadiansk musikk, kunst, mat, og kultur. Festivalen avsluttes med en storslagen karnevalparade kjent som Kadooment Day.

 

Rihanna-barbados.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=wXJr2a-aIU8]https://www.youtube.com/watch?v=wXJr2a-aIU8

 

 

2) Post navn og bilde av landets hovedstad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Neste er:

Kjente personer fra landet Barbados.

 

Vennlig spørsmål kun ment for trådens beste. Er du sikker på at det ikke går an å poste en vanlig video eller et bilde når du er innlogget på telefon? Jeg har aldri prøvd selv så derfor spør jeg. Det blir bare så "kjedelig" med kun en link, hvis du skjønner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vennlig spørsmål kun ment for trådens beste. Er du sikker på at det ikke går an å poste en vanlig video eller et bilde når du er innlogget på telefon? Jeg har aldri prøvd selv så derfor spør jeg. Det blir bare så "kjedelig" med kun en link, hvis du skjønner.

Klart det går ann, med god kunnskap.

 

Beklager dobbelposting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vennlig spørsmål kun ment for trådens beste. Er du sikker på at det ikke går an å poste en vanlig video eller et bilde når du er innlogget på telefon? Jeg har aldri prøvd selv så derfor spør jeg. Det blir bare så "kjedelig" med kun en link, hvis du skjønner.

Noen ganger får jeg postet YT video som normalt via telefonen og noen ganger ikke. Det er irriterende av og til.  :hrm:  :hrm:  Men med når det gjelder bilde da fungerer det ikke å poste som normalt via mobilen, da vil det bli kun en linke, det er noe jeg ikke kan noe for. Hvis du ikke tror meg, så får du prøve det selv. Jeg håper det blir fikset på nye oppdateringen til Diskusjonen.no.  :closedeyes: :closedeyes:

Lenke til kommentar

Noen ganger får jeg postet YT video som normalt via telefonen og noen ganger ikke. Det er irriterende av og til.  :hrm:  :hrm:  Men med når det gjelder bilde da fungerer det ikke å poste som normalt via mobilen, da vil det bli kun en linke, det er noe jeg ikke kan noe for. Hvis du ikke tror meg, så får du prøve det selv. Jeg håper det blir fikset på nye oppdateringen til Diskusjonen.no.  :closedeyes: :closedeyes:

Jeg vet hvorfor

 

Hvis man poster YouTube-link og har andre kommandoer, slik som , og i samme post, da vises bare link og ikke video. Tar man bort alt, så vises videoen helt perfekt. Skulle du ende opp sånn, gå på skrivebordsversjonen og rediger posten og avlenk YouTube-linken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet hvorfor

 

Hvis man poster YouTube-link og har andre kommandoer, slik som , og i samme post, da vises bare link og ikke video. Tar man bort alt, så vises videoen helt perfekt. Skulle du ende opp sånn, gå på skrivebordsversjonen og rediger posten og avlenk YouTube-linken.

 

NÅ GIDDER JEG IKKE Å VÆRE MED I DENNE LEKEN lenger. Når dere skal pirke på meg nesten konstandt. Jeg mener det. :realmad: :realmad: :realmad:

Har du ikke lest min post jeg har sitert her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...