Smedsrud Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Nye iPhones er tykkere, og det er en god ting Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Ikke minst blir den enklere å holde i. Har en Xs Max og før jeg fikk kjøpt et silikondeksel var jeg livredd for å miste den i bakken. Lenke til kommentar
gleirvik Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Nye iPhones er tykkere, og det er en god ting . Ja og jo, det er bra - men vi snakker om 0,6mm så det er ikke mange som kommer til å plages av dette. Men ja, du må nok ha et nytt cover.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Dette er helt topp. Aldri skjønt hvorfor telefonene på liv og død skal være så utrolig tynne og stusselige. 2 Lenke til kommentar
Øyvind Selbek Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 "Derfor er nye iPhone så tykk" Tek/VG - Gratulerer med utmerket clickbait i verdensklasse 5 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Hvorfor fjerner de 3D Touch? Synes det er en glimrende teknologi, og den brukes daglig på min XS. Det er en av de funksjonene jeg setter mest pris på som en førstegangseier av iPhone. Lenke til kommentar
abcputt Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Hvorfor fjerner de 3D Touch? Synes det er en glimrende teknologi, og den brukes daglig på min XS. Det er en av de funksjonene jeg setter mest pris på som en førstegangseier av iPhone. Hørt at ingen brukte det så mye, så da ble det tatt bort og erstattet med Haptic Touch, som egentlig er det samme men du bare holder lenger på ikone i stede for hard på ikone, pluss at Iphone helt ned til Iphone Se får en lissom "3D touch" 1 Lenke til kommentar
Sturle Espolin Fladmark Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Har ikke 5g og er ikke aktuell. 1 Lenke til kommentar
crazysteppy Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Har ikke 5g og er ikke aktuell. Er spent på å høre hvorfor 5g er så viktig for deg i 2019. 6 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Apple har altså gjort "billigmodellen" om til den vanlige modellen, og den vanlige modellen om til en "pro"-modell. Alt dette bare for å forsøke å rettferdiggjøre de psykedeliske prisene sine. Jeg er faktisk overrasket over at Apple i 2019 selger en telefon som knapt har 720p oppløsning 4 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 At Apple lager brett og mobil som bøyer seg er et spørsmål om hvorfor Apple ikke lager bedre varer, ikke om hvorfor mobiler er så tynne at de bøyer seg, all den tid Apple sine enheter ikke er de tynneste, eller letteste. 2 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 (endret) At Apple lager brett og mobil som bøyer seg er et spørsmål om hvorfor Apple ikke lager bedre varer, ikke om hvorfor mobiler er så tynne at de bøyer seg, all den tid Apple sine enheter ikke er de tynneste, eller letteste. Nå trengs det en kraft tilsvarende mer enn 100 kg for å bøye telefonene som er omtalt i artikkelen her, så du er ikke bare helt på jordet, du er på feil jorde. Endret 13. september 2019 av Newton 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2019 Rapporter Del Skrevet 14. september 2019 Er det normalt at forhåndsbestilte iPhone sendes slik at man har den til lansering, eller sendes den på lansering? Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 14. september 2019 Rapporter Del Skrevet 14. september 2019 Har ikke 5g og er ikke aktuell. Er spent på å høre hvorfor 5g er så viktig for deg i 2019. Kanskje han, som meg, pleier å beholde telefonene sine i 4-5 år? I 2024 kan det sikkert være kjekt med 5G. Pr. nå har jeg en 3,5 år gammel SE, den blir nok beholdt noen år til. Blir neppe aktuelt å erstatte den med noe uten 5G. 1 Lenke til kommentar
BendikLG Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 har ikke 5g og er en iphone så ikke aktuelt Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 Hvorfor fjerner de 3D Touch? Synes det er en glimrende teknologi, og den brukes daglig på min XS. Det er en av de funksjonene jeg setter mest pris på som en førstegangseier av iPhone. Samme! Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 Har ikke 5g og er ikke aktuell. Enig. Jeg er litt skeptisk til det, samtidig så hadde jeg vært skeptisk til å kjøpe en mobil med første gen 5G brikke. Nå kommer den med WIFI6, som enda er i draft. Riktignok så kommer helst sikkert ikke HW til å endre seg, men det er fortsatt en brikke som ikke nødvendigvis blir den beste/har alle funksjonene i WIFI6 til slutt. Jeg er mer skuffet over mangel på USB-c, og det er egentlig det eneste som kunne tippet meg over til ny telefon. Lenke til kommentar
racer76 Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 https://www.rfsafe.com/sar-rating-comparison/apple-iphone-11-sar-level-vs-apple-iphone-11-pro-sar-level/ ville aldri kjøpt denne telefonen og til de av dere som fyneser av det, vel det må være opp til enhver om en vil bruke 12.000kr for å eksponere seg for høye verdier. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 Skjønner ikke hvorfor noen av dere sier " har ikke 5g, da blir det ikke kjøp" Har dere peiling på hvordan 5g fungerer i det hele tatt? tviler på detHer, litt info til dere som tror dere "må" ha 5g.... https://www.youtube.com/watch?v=_CTUs_2hq6Y 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 13k for ein telefon. Kjøpte nylig ein Huawai mate 20 pro til litt i overkant av 5k. Fortell meg kva Iphone 11 er bedre på...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg