Gå til innhold

Borderlands 3 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

borderlands_keyart-fd0f.jpg?quality=90&s


 


UTGIVELSE


Fredag 13.09.2019


Klokken 01:00


Epic games Launhcer


(Kommer på steam om 6 måneder)


 


BORDERLANDS 3


Hvem class skal du spille?


Solo eller Co-op?


Skal du gå etter alt av achievements,easter eggs osv?


 


Om Spillet


Du spiller som 1 av 4 characters som har 3 Skill tree`s hver


Du kan spille alene eller med sammen med andre


First Person Shooter, Massevis av våpen, Massevis av fiender, Massevis av Loot


Character customizations, Farger,Skins,Kostymer


customizations av kjøretøy og våpen


Bygg din egen spillestil, Stealth, Sniper, Explosives, Elementer og mer


 


 


Selv er Borderlands 2 mitt all time favorittspill, Så jeg har gledet meg masse til borderlands 3


Borderlands Pre-sequel var også bra, men ikke helt på høyde med Borderlands 1 og 2


Det beste med spillet er storyen og humoren, de forskjellige karakterene, kvaliteten på arbeidet til hver enkelt karakter er veldig høy.


Det var ikke tatt hensyn til alt, alt var ikke "politisk korrekt" og storyen hadde noen ganger veldig uforutsigbare vendinger 


Hver character hadde sin egen spillestil som gjorde det veldig lett i noen situasjoner men veldig vanskelig i andre, det var veldig gøy i co-op for du forstår med en gang hva jobben din er i en fight basert på hvilken class du spiller


 


Litt synd at det kun kan spilles via Epic Store. Men jeg får leve med det til det kommer på steam.


 


Så vi får håpe Borderlands 3 holder samme nivå, eller noe i nærheten av Borderlands 2


For da blir det gøy!


Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man ønsker litt ekstra in game items og greier kan man stikke inn her.

 

https://borderlands.com/en-US/vip-rewards/#-

 

Kom over denne i går. Her står det en del koder som gir masse vip points. Ganske langt nede står det også en shift code som gir 3 golden keys til borderlands 3 :)

 

https://progameguides.com/borderlands/borderlands-3-shift-codes-list-guide/

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man ønsker litt ekstra in game items og greier kan man stikke inn her.

 

https://borderlands.com/en-US/vip-rewards/#-

 

Kom over denne i går. Her står det en del koder som gir masse vip points. Ganske langt nede står det også en shift code som gir 3 golden keys til borderlands 3 :)

 

https://progameguides.com/borderlands/borderlands-3-shift-codes-list-guide/

 

Fikk lagt inn alle bortsett fra 2 koder.

Har også gått igjennom alle de vip rewards greiene

så nå har jeg 19.013 poeng

Lenke til kommentar

Fikk lagt inn alle bortsett fra 2 koder.

Har også gått igjennom alle de vip rewards greiene

så nå har jeg 19.013 poeng

 

Nice, fikk "bare" 16.950 poeng,

fikk ikke lagt til Twitch, så de poenga mangler.

 

Oppdatering: Etter å ha sett en haug med trailere,

så er jeg oppe i 23.163 poeng og mangler fortsatt 3.850 poeng. :p

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Hvis vi først skal snakke om erfaringer så kommer min:

Level 43, akkurat ferdig med 1. gjennomspilling. Farmer nå på Mayhem 3. Fl4k med Torgue shotgun er broken. Bruker en blå lvl 36 shotgun til å nuke alt.

 

Har hatt en hard krasj ved oppstart (restart av maskin) og 3 missions som måtte restartes pga bugs (progresjon ikke mulig fordi questet ikke oppdaterte seg.) Alt i alt en meget god opplevelse selv på en 6 år gammel maskin!

Lenke til kommentar

On another note; Er jeg den eneste som irriterer meg over at de har brukt en skuespiller i cosplay til telepati beskjedene fra Lilith, i stedet for å bare bruke 3D modellen de allerede har i spillet?

 

Det var jo slik i Borderlands Pre-sequal også. Har ikke noe spesiell mening om det, er aldri negativ til og se en attraktiv rødhåret jente :p

Lenke til kommentar

Var ikke klar over at det var slik i Pre-Sequel også. "Alle" sier Pre-Sequel er så dårlig, så jeg har aldri fått testet det. Er liksom alltid noe annet jeg har mer lyst til å prøve enn et Borderlands spill, bare dårlig. :p

 

Men jeg ble faktisk litt usikker nå, så fyrte opp eneren for å se om det var det samme der. Men jeg har bare den nye Enhanced edition installert, og det ser ut som de har endret grafikken der i forhold til hvordan jeg husker det. Jeg får nesten laste ned originalen også da. :p

 

Ellers har jeg ikke så mye imot vakre kvinner jeg heller, men syntes vel ikke hun i BL3 var så spesielt vakker? Uansett irriterer det meg på en måte at det ikke er noe forhold mellom ansiktsuttrykket hennes, og hva som blir sagt. Og at hun ikke likner så veldig bra i ansiktstrekkene får det hele til å se ut som en vinner av en cosplay konkurranse der premien var å få bli med i neste Borderlands spill. Det gjør noe med innlevelsen for min del, å bli minnet på cosplayere i den virkelige verdenen, mens man "befinner" seg i en fantasi verden.

 

Je je, rant over for nå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...