Gå til innhold

Borderlands 3 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Var ikke klar over at det var slik i Pre-Sequel også. "Alle" sier Pre-Sequel er så dårlig, så jeg har aldri fått testet det. Er liksom alltid noe annet jeg har mer lyst til å prøve enn et Borderlands spill, bare dårlig. :p

 

Men jeg ble faktisk litt usikker nå, så fyrte opp eneren for å se om det var det samme der. Men jeg har bare den nye Enhanced edition installert, og det ser ut som de har endret grafikken der i forhold til hvordan jeg husker det. Jeg får nesten laste ned originalen også da. :p

 

Ellers har jeg ikke så mye imot vakre kvinner jeg heller, men syntes vel ikke hun i BL3 var så spesielt vakker? Uansett irriterer det meg på en måte at det ikke er noe forhold mellom ansiktsuttrykket hennes, og hva som blir sagt. Og at hun ikke likner så veldig bra i ansiktstrekkene får det hele til å se ut som en vinner av en cosplay konkurranse der premien var å få bli med i neste Borderlands spill. Det gjør noe med innlevelsen for min del, å bli minnet på cosplayere i den virkelige verdenen, mens man "befinner" seg i en fantasi verden.

 

Je je, rant over for nå. :p

 

det var slik i Pre-Sequel også, det var ikke noe forbindelse mellom hva som ble sagt og hvordan skuespilleren oppfører seg.

 

Men Pre-Sequel har hatt de mest interessante figurene, og skills osv. Ikke det beste borderlands spillet men jeg syntes det er verdt og spille igjennom, jeg koste meg masse med spillet. Men igjen, så er jeg litt for glad i borderlands til at jeg klarer og være spesielt kritisk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men Pre-Sequel har hatt de mest interessante figurene, og skills osv. Ikke det beste borderlands spillet men jeg syntes det er verdt og spille igjennom, jeg koste meg masse med spillet. Men igjen, så er jeg litt for glad i borderlands til at jeg klarer og være spesielt kritisk :p

 

Litt samme her, jeg synes pre-sequel var veldig bra  :)  

Lenke til kommentar

Var ikke klar over at det var slik i Pre-Sequel også. "Alle" sier Pre-Sequel er så dårlig, så jeg har aldri fått testet det. Er liksom alltid noe annet jeg har mer lyst til å prøve enn et Borderlands spill, bare dårlig. :p

 

 

Hvis du liker Borderlands så er Pre-Sequel et bra spill. Det er kortere en BL2, spesielt med tanke på alle DLC'ene til BL2, men det man får er bra. Humoren er kanskje platt, men det er den i BL2 og. 

 

Pre sequel er ikke akkurat revolusjonerende da det er mer av det samme, men om du liker borderlands og vil ha mer borderlands er det absolutt verdt å kjøpe. Hvis du liker ClapTrap er jo dlc'en Claptastic voyage et must. 

 

Det mest negative jeg kan si om spillet er at det er kortere og har derfor kortere levetid enn BL2. 

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har spilt Borderlands 3 et par måneder. Spilt gjennom spillet 2 ganger, med 2 forskjellige karakterer, Amara & Zane. Også spilt de 2 første dlcene.

Brukt litt tid til respec og fintune builds og surret mye med mayhem og finne bra våpen og utstyr.

Liker at det stadig skjer noe nytt, har hatt det moro med Villa Ultraviolet, den siste Takedown - Guardian Breach sliter jeg litt med, checkpoints hadde vært fint her.

Er ellers veldig fornøyd med spillet - veldig gode stemmeskuespillere - har sett veldig mye Law & Order og at Ice-T dukker opp var en herlig overraskelse.

Veldig mye god humor også, funker for meg - som når denne ordvekslingen dukker opp når man nærmer seg en subway:

Venter nå på Western dlcen som kommer om en ukes tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...