Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spydd i vaskemaskinen:D über lol

vet du hva über betyr?

über= Et jæ*** tøft Tysk ord sammen med alle de andre tøffe tyske orda. Schweine, Du bist eine bratworst, schnell osv.

 

ellers så betyr det blant annet Stort\mega, altså Mega LOL.

 

Edit: eller som word vil ha det: über

preposition over; oberhalb: also above (also figuratively); mehr als: also more than; quer über: across (also Straße, Fluss et cetera); Thema: about, of; Vortrag, Buch et cetera: also on; sprechen (nachdenken et cetera) über talk (think et cetera) about; über Nacht bleiben stay overnight; über München nach Rom to Rome via Munich; froh (traurig) über glad (sad) about; sich ärgern über be angry about; lachen über laugh at.

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

Det rivaldo forteller kan skje. Så absolutt. :blush:

 

Btw en ble stukket med saks en 2 idioter som eg banket i fylla.

Knocket ut en svær kis med ett slag men som resultertet med skulder ut av ledd og siden røngten maskinen ikke er på sent om natten så sendte de meg hjem fordi de mente det så ut som muskel skade.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Det rivaldo forteller kan skje. Så absolutt.  :blush:

 

Btw en ble stukket med saks en 2 idioter som eg banket i fylla.

Knocket ut en svær kis med ett slag men som resultertet med skulder ut av ledd og siden røngten maskinen ikke er på sent om natten så sendte de meg hjem fordi de mente det så ut som muskel skade.

Jeg syns heller ikke Rivaldos prestasjoner høres så umulige ut. Jeg kjenner selv flere som har kommet opp i flere liknende situasjoner. Bortsett fra det med Speeden, det har jeg ikke peiling på, men 1 g høres ganske mye ut.

 

Off topic: Jeg kjenner en som stakk motspilleren sin i låret med en saks da han tapte en kamp i ett eller annet fotballspill på lan. Ustabil fyr. :no:

Endret av Cyanide
Lenke til kommentar

hehe.. .mye morsomme innspill her.

 

Bruker ikke å gjøre unormalt mye galt i fylla, som jeg husker da men,.

 

 

Sist gang jeg drakk, på nyttårsaften drakk jeg fra kl 14.00

 

- 13 pils

- akevitt til maten, en del shots

- cognac og kaffe

- en helflaske sprit

 

Er lenge siden jeg har drukket så mye.. Var ganske kanon. Ropte på elgen mange ganger dagen etterpå..

Lenke til kommentar

Vel for å være erlig så høres det ikke så usannsynlig ut det rivaldo skriver. Jeg har hørt mange som har gjort værre ting en han oppe i finnmark, og jeg har en kompis som har tatt mer dop en det der.

'

Men seff det er en del å oppleve når man fortsatt er ung da. Jeg føler meg som et glansbilde i forhold

Lenke til kommentar

Denne er morsom, men det var ikke meg.

 

Det var en fyr som sto å pissa mot et gjerde, han hadde en øl i begge henda mens han sto å svaiet frem og tilbake (ikke spør hvordan han klarte å få frem snabben, for det vet jeg ikke).

Så detter han bakover, med ølboksene i hendene. Han berget begge ølboksene, men klarte seff og pisse på hele seg inkludert ansiktet..

 

Lo godt da ja!

Lenke til kommentar

/me har heldigvis ikkje gjort stort, og godt er det...

Einaste er at eg satt i tre timer på dass og spydde på en fest... Var der i til sammen 4 timer, før fire venner fulgte meg heim igjen... DET var grusomt det, å gå over 2 kilometer oppoverbakke på is, sørpa full og vondt i hovudet og magen....

sa ingenting på veien heim, berre gikk der.....

Lenke til kommentar

Ikke meg, men en fyr jeg var på fest hos på nyttårsaften klarte å utføre følgende handlingsrekke:

 

1) Komme på fest uten drikke

2) Snylte seg kanon møkkings amøbe

3) Skryte av at han aldri hadde spydd på fylla

4) Gå ut og ta seg en røyk

5) Komme stormende inn igjen, rett på dass

6) Være muse stille i 20 min

7) Bli funnet av oss andre etter mye om og men for å få han til å låse opp døra, sittende på dasslokket han akkurat hadde brukket, med buksene (men ikke boksern!) nede, spyende på gulvet.

 

Det er uggent å gå på dass for å spy, med intensjonen om å sette seg på gulvet og spy i dassen, og så klare å gjøre det motsatte. Om planen var gjøre sitt fornødne, hadde det uansett vært en prestasjon å sette seg for å drite med dasslokket igjen og boksern på.

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

Joa, det var en tvers igjennom hyggelig kar, men en ****** på å snylte. Ikke veldig høy alkoholterskel, har ikke aning om hvor mye han drakk, men det var for det meste bånnskien fra ~10 folk. Øl, vin, rusbrus og sprit om hverandre. Ikke rart det gikk som det gikk :p

 

bfisk

Lenke til kommentar

får vel gå tilbake 10 år for sikkerhets skyld...

 

våknet en søndagskveld med 2 kullsvarte grandiser (eller noe) i ovnen og en moped (honda noe) på tomgang utenfor hybelen.

 

av en eller annen grunn møtt ei jente i stupfylla, hvor hun sier feil hull...

 

sistnevnte kanskje verst, men som alle veit så er ikke koordinasjonsevnen det beste etter ei flaske whiskey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...