Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke sikkert han har vært voldelig. Kanskje han blottet seg eller kjørte i fylla. Besudlet noen?

Hvis du er "møkkings" så vil de fleste ikke være istand til å starte for ikke å snakke om å kjøre bil. Jeg har aldri følt noe behov for å blotte meg i fylla, menmen. Jeg holder en knapp på noe voldsgreier. Menmen, har sikkert diskutert det nok her.

Lenke til kommentar

Ok. Forresten sist gang eg "dret meg ut" var nå når eg var i spania. Satt i en park og snakket med noen spanske hiphop'ere og drakk da seff. Hadde med meg ca 8halvlitere og en flaske ukjent sprit fra butikken (dritt billig seff) og satt og pimpet nedpå med svogeren. Vel eg ble ganske så full med da vi skulle gå med de ett stykke så gikk eg "alkoholen inn" og fikk nærmest blackout. Trynte ann og svogere prøvde å hjelpe meg og han trynte ann og slo seg i ansiktet og greir så plutselig reiste eg meg opp og løp for livet av en eller annen grunn. Fan fant meg ikke og drev rundt og ropte. vel han fant meg og hadde jo kom meg hjem og eg hoppet i bassenget og sang. Hehe holdt fan meg på å drukne da svogeren kom og prøvde å dra meg ut av bassenget. Han var jo møkkings han og. Helsiken dagen etter var senget mitt kliss vått og hele leigligheten var vått og greier. Han våknet med blått øye og alle trodde vi hadde havnet i slåsskamp. Det merkeligste av alt var eg så vidt hadde bakrus. :wow:

Lenke til kommentar
HalTan mener du virkelig at du drakk Raki? :no::no::no: Det luktet jo piss av det og smakte skikkelig fordervet gjærbakst :no:. Hvis du klarer og drikke deg drita på Raki :no:, da er du god :yes:.

 

Jeg husker ikke hvordan jeg har driti meg ut med alokohol :D, husker bare ikke.

Ja huff... det verste er at jeg ikke blanda det ut :| Var bakfull i sikker 2 dager etterpå. Jævelskapen går IKKE ut av systemet med det første ...

 

:no:

Lenke til kommentar
Rakki? Wtf is dat? Det verste eg har drukket er sånn norsk greie. husker ikke navnet på det.

Smakt ouzo?

 

Vel, det er en anisbasert sprit, som smaker ganske så lakris. Og ganske så møkk. Ouzu funker, men raki derimot, smaker litt mer, "hjemmebrent" for å si det sånn. Raki blandes egentlig med EN DEL vann )ca. 50%), da får den en hvit, blakket farge. Rakien stammer fra Tyrkia. (og den jeg drakk VAR fra Tyrkia.. :p) Aldri, ALDRI igjen skal jeg drikke raki.

Lenke til kommentar

Huff rakki ja. Hvis det så mye som ligner på tyrkisk pepper så blir eg kvalm. Hate lakris og hater alkohol med den smaken. Btw eg var på fest engang (lol haar så mange fylla historier at det nesten er ekkelt.) anyways så utfordret noen meg til å dyppe en ubrukt tampong i tyrkisk pepper og suge den ut av tampongen. Skulle få 20kr av alle som var på festen ca 9 stk eller noe og eg gjorde det men fyfanken eg slet med å holde det nede. brekket meg hele tiden. Nei aldri mer igjen. icon8.gif

Lenke til kommentar

*21 år. Nå har jeg faenmeg lært!!!

 

 

Skulle nesten tro dette var jug, men jeg eier ikke kontroll i fylla, nå er det jaggu nok også! Alle mine problemer har oppstått i fylla. Jeg har vært endel ute i år også, men har ikke drukket så mye som jeg har pleid... Jeg må legge til at jeg ikke er en ond eller slem person.

Ja, nå har du f'aen meg lært! Det er vel derfor du fortsetter å drikke? Du VET at du mister kontrollen når du drikker, og du har nylig blitt idømt 30 dagers fengsel(sannsynligvis for grov vold), men likevel har du "vært endel ute i år også".

 

Det gjør ikke noe om du utøver litt blind vold og våkner opp naken, ranet og blødende i rennesteinen, bare du får ha det litt fett! :thumbup:

Hei!

 

Jeg mister kontrollen når jeg drikker mye, dvs jeg har ikke vært særlig flink til å stoppe å drikke når jeg er i "go-laget" :(

 

Vold er vissnok inne i bildet, men den var ikke uprovosert. Quotet fra rettspapirene "Retten finner fornærmedes forklaring lite troverdig. Det later til at han maler et noe rosenrødt bilde av den faktiske hendelsen." Så grov, og blind vold var det ikke. Kan heller forklares med overreaksjon... Men han la faktisk handa på meg først. Og da snakker vi ikke om en kjelende hånd. Grunnen til at jeg fikk dommen er at fornærmede valgte å anmelde, jeg anmeldte ikke. Jeg skal ikke spekulere noe særlig mer i det enn dette. Dersom jeg hadde anmeldt ham også ville det nok blitt en dom på ham også.

 

Håper ikke dere setter meg i bås av denne grunn. Etter alt dette har jeg sluppet ut skapnerden og sitter også mye hjemme med pcen i helgene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...