Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Hvem har vel ikke gjort mye dumt i mindre edru tilstand?

 

Kan nevne eksempler i fleng, jeg... (jeg er jo tross alt snart 18 :p )

 

- fyllekjøring :

1- Kjørte hjem (litt i overkant av en mil) fra fest på moped (god gammal tempo) med flatt framdekk etter en god slump 96%. Kjørte innom en bensinstasjon på vei hjem for å fylle luft i dekket, men "glemte" å stoppe med å fylle på luft :p resultat: fint smell fra dekket, og evig flatt :/

 

2- Kjørte rundt i byen med 3 stykker på orginal RMX... det gikk rimelig trått :p

 

- nyttårsaften :

raketter og alkohol er ofte en mindre god kombinasjon... Var ikke meg, men en kamerat som var ansvarlig for raketter (vi var vel 16 eller noe)

De rakettene som ikke satte kursen mot et tre (sånne store som smeller når de kommer høyt), mot naboen (sånne rør som skyter mange "skudd") eller snurret rundt midt i gata (også sånne som skyter mange "skudd") satte kurs i alle retninger... Husker spesielt en som mista halen sin... fulgte etter en panisk vert i full fart inn i garasjen og smalt godt der inne :p

 

- Russetida :

skal vel helst ikke nevnes, men det å våkne i et hus hvor det ikke er noen du kjenner er alltid like spennende... Og hva som skjedde kvelden før er egentlig veldig uvisst :/

 

edit: litt mer fyllekjøring kan vel nevnes ;)

 

3- Sommerfest på ei strand ute i bygda... Vi hadde en pickup som vi transporterte folk fra veien og ned til stranda med. Den blei hyppig brukt på jordet helt til noen syntes det hadde vært spennende å nappe i håndbrekket, og vi havna ut i kornåkeren (som ikke var treska enda)... jeg satt (les: stod) bare på lasteplanet, men det var jo artig lell.

 

4- Samme stranda: mulig det var samme kvelden jeg kjørte hjem med tempon min etter å ha smakt 96%... Det kom to folk med 125cc crosser, og jeg var jo ikke sein å be på om å prøve en tur... 90km/t på nytreska jorde er aldri trygt uten hjelm med god støttepromille ;) men jeg vant da, i hvertfall... kom først :D

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vistnok kommet med diverse "visdomsord", som jeg fremdeles blir ertet for. også var det en gang jeg skulle servere på en fest til noen venner av foreldrene mine, hvor det gikk med ganske mye til meg selv, og hvor faren min oppdaget meg med et glass hvitvin i hånden. heldigvis bare lo han, og gikk videre. hadde nok drukket litt han og ;)

Lenke til kommentar
Er man idiot, så får man virkelig bevist det ved å fyllekjøre (spesielt med bil el. større kjøretøy). Fyllekjører man "bare" med sykkel så går det stort sett bare utover en selv..men man er jo dum i hodet om man gjør det og...

:yes: Fyllekjøring er lite kult. De som driver med slikt skulle ha mistet lappen i 10 år minst.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å leike litt på et jorde, og sette ut på E18 med 2 i promille, da...

 

føler ikke jeg har vært en risiko for noen på det jordet (og turen hjem var på bygdevei uten traffikk), så hvor dum jeg var er kanskje diskutabelt. Er enig i at fyllekjøring generellt er dumt, men gjort er gjort, og ingen tok skade av det.

 

Er bedre å fyllekjøre og det går bra, enn å komme i bråk hver gang du er full!

Lenke til kommentar
Sorry Melfacion, det rettferdiggjør ikke en dritt.

nei, jeg er klar over det, men du må innrømme at det er et poeng der? Du er en mye større fare for andre hvis du vingler rundt på E18?

 

Veit ikke helt hvor du holder til, men jeg vil gjette at det er et stykke til nærmeste bondegård? Enkelte ting blir sett annerledes på i forskjellige lokalsamfunn... desverre... Her hvor jeg bor er jeg oppvokst med dissse holdningene, og har tydeligvis en annen oppfatning av dette enn deg (de fleste andre her har også en annen oppfatning enn meg ang. å slåss i fylla, og ser på det som ren underholdning :( )

 

Jeg innser at jeg ikke burde gjort det, jeg klarer å innrømme det, men allikevel... gjort er gjort.

 

Men hva mener dere om å havne i bråk i fylla? Det synes jeg er helt på trynet! Har måttet stoppe kamerater mange ganger... Det kommer jo aldri noe godt ut av det uansett :no:

Lenke til kommentar

Takk, da forstår vi hverandre (nesten :p )

 

Men som sagt: gjort er gjort, og det skjer neppe igjen ettersom det nå stort sett finnes deltakere på festen med lappen, og vett nok til å leike pirat-taxi ;)

 

Har ikke noe forhold til morroslapping, men generelt dårlige erfaringer med slåssing i mindre edru tilstand... Uansett om det er for morro skyld, misforstår den ene parten, og det ender med et blått øye :(

Lenke til kommentar
Jo, jeg har klint med en som (jeg var 17) var 14 public. Den er lei.

Var sammen med ei (dritfin) dame på 14 da jeg var 17 jeg.. no galt i det da?

 

Var på klassetur til Litauen første år på vgs. Hadde drukket endel før, men ikke så mye sprit. anyways, vorsa på hotellet med Litauensk vodka til 20kr flaska (elns) og våkna opp på samme hotellrom dagen etter og trodde jeg bare hadde sovna.

 

Men det var langt fra tilfelle. Jeg hadde visst vært med ut på diskotek, spandert drinker på alle de Litauenske damene, gitt ei av de penger til et par pensko (!!) og endt det hele med å sitte naken på dassen med en 10lites bøtte over hodet... Ble bært av noen i klassen og hadde visst spydd på skjolen til hu ene i klassen. Mye kan skje! :blush:

Lenke til kommentar

Som de fleste konsumerer jeg store mengder alkohol på juleball. Og da jeg kom hjem i 4 tia bestemte jeg meg for å ikke spy før neste dag, da jeg skulle hente vitnemålet. med denne beslutningen ville jeg fornye begrepet spy. gjøre noe kreativt og spektakulært. Dermed spøy jeg forran full klasse dagen der på. Mange ser på dette som en tabbe, men sannheten er at det var nøye planlagt av min kreative hjerne

Lenke til kommentar
Sorry Melfacion, det rettferdiggjør ikke en dritt.

nei, jeg er klar over det, men du må innrømme at det er et poeng der? Du er en mye større fare for andre hvis du vingler rundt på E18?

Så det er bedre å drepe noen med fyllekjøring på en gammel landevei enn på E-18? Samme hvor man fyllekjører, så utgjør man en risiko for andre. Og det at man utgjør en risiko for færre, rettferdiggjør ikke det man har gjort.

Lenke til kommentar
Som de fleste konsumerer jeg store mengder alkohol på juleball. Og da jeg kom hjem i 4 tia bestemte jeg meg for å ikke spy før neste dag, da jeg skulle hente vitnemålet. med denne beslutningen ville jeg fornye begrepet spy. gjøre noe kreativt og spektakulært. Dermed spøy jeg forran full klasse dagen der på. Mange ser på dette som en tabbe, men sannheten er at det var nøye planlagt av min kreative hjerne

Det hørte jeg faktisk om, og flere med meg! Du hadde bare sittet der i timen under avslutningstalen (eller noe) til klasseforstanderen, og så hadde du spydd som en helt utover pulten og klasserommet?

 

Var vel ikke helt edru på juleballet heller, så jeg husker ikke at du var møkkings, slik folk vil ha det til.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...