Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Jeg har:

- sloss med drittunger og tapt.

- spydd ned en buss og vaska den uten å huske noe.

- vært pumpa 1 gang.

- blitt kasta gjennom 2 bilvinduer på 1 kast.

- ligget naken og spydd på meg selv mens jeg sang beatles sanger, mens omtrent hele skolen var innom og så på(denne var jævli). virkelige morsomme var at neste dag traff jeg på en del folk som jeg kunne huske fra kvelden i forveien på en cafe, sitter å prater og ler med dem, er fortsatt litt småfull, forteller vister som bare fan, de ler så de griner, jeg ante ikke at samtlige lo fordi de hadde sett meg ligge naken i dusjen, mens jeg spyr på meg selv.

- vært på nachspiel med 2 x 50 år gamle bitches som VIRKELIG ville kn*lle.

- tatt enorme mengder kokain, speed ol. selv om jeg slutta for 4 år siden med dritten, sist nå nyttårsaften, kjempefestelig å gi meg 1 stk drop på 1 g speed. ARTIG!

- spydd på dama.

- tatt med damer hjem og ikke sett noe problem med det, mens jeg hadde dame.

- danset(1 gang i 4 timer), og jeg digga før mest metal.

- knulla verdens styggeste dame samtidig som jeg var utro mot en ganske pen en(denne blir jeg fortsatt mobba for).

- slengt drit til alt og alle.

- nesten blitt voldtatt i baksetet på en taxi. ######'s ******!

- sloss i Finnland mens jeg var i militæret(aritg), Finnsk politi eier IKKE humor.

- pissa meg ut(1 ******* gang, ikke alt men en del).

- sloss med en stor ****** flere ganger og det gikk greit.

- kom på juleavsluttningen kl 21, går rett på do, blir liggende der til kl 0430 da vakta ikke gidder mere ulyder fra dass. Resten hadde glemt meg.

- kasta alle pengene mine pluss minibank kortet fordi jeg hadde det så bra.

- prøvd å banke en STOR kar på 2,06(bole kar) mens jeg var da 1,80(tynn). Han klinte til meg en gang. Hodet var på størrelse med en middels bil.

- innbrudd.

- kom hjem med en ganske fin jente. Hun kler av seg, ååååå så lekkert, jeg sovner mens jeg tar av meg trusa, spyr på meg selv i fylla..lekkert.

- vært snill.

- gått på skolen...."pøh, inegn schjer velh at jegh er fulh"...

- fant ut at jeg skulle ta opp fag igjen. Går derfor innom første og beste vgr til inspektøren og forlanger at jeg får ta nynorsken på nytt.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har:

- sloss med drittunger og tapt.

- spydd ned en buss og vaska den uten å huske noe.

- vært pumpa 1 gang.

- blitt kasta gjennom 2 bilvinduer på 1 kast.

- ligget naken og spydd på meg selv mens jeg sang beatles sanger, mens omtrent hele skolen var innom og så på(denne var jævli). virkelige morsomme var at neste dag traff jeg på en del folk som jeg kunne huske fra kvelden i forveien på en cafe, sitter å prater og ler med dem, er fortsatt litt småfull, forteller vister som bare fan, de ler så de griner, jeg ante ikke at samtlige lo fordi de hadde sett meg ligge naken i dusjen, mens jeg spyr på meg selv.

- vært på nachspiel med 2 x 50 år gamle bitches som VIRKELIG ville kn*lle.

- tatt enorme mengder kokain, speed ol. selv om jeg slutta for 4 år siden med dritten, sist nå nyttårsaften, kjempefestelig å gi meg 1 stk drop på 1 g speed. ARTIG!

- spydd på dama.

- tatt med damer hjem og ikke sett noe problem med det, mens jeg hadde dame.

- danset(1 gang i 4 timer), og jeg digga før mest metal.

- knulla verdens styggeste dame samtidig som jeg var utro mot en ganske pen en(denne blir jeg fortsatt mobba for).

- slengt drit til alt og alle.

- nesten blitt voldtatt i baksetet på en taxi. ######'s ******!

- sloss i Finnland mens jeg var i militæret(aritg), Finnsk politi eier IKKE humor.

- pissa meg ut(1 ******* gang, ikke alt men en del).

- sloss med en stor ****** flere ganger og det gikk greit.

- kom på juleavsluttningen kl 21, går rett på do, blir liggende der til kl 0430 da vakta ikke gidder mere ulyder fra dass. Resten hadde glemt meg.

- kasta alle pengene mine pluss minibank kortet fordi jeg hadde det så bra.

- prøvd å banke en STOR kar på 2,06(bole kar) mens jeg var da 1,80(tynn). Han klinte til meg en gang. Hodet var på størrelse med en middels bil.

- innbrudd.

- kom hjem med en ganske fin jente. Hun kler av seg, ååååå så lekkert, jeg sovner mens jeg tar av meg trusa, spyr på meg selv i fylla..lekkert.

- vært snill.

- gått på skolen...."pøh, inegn schjer velh at jegh er fulh"...

- fant ut at jeg skulle ta opp fag igjen. Går derfor innom første og beste vgr til inspektøren og forlanger at jeg får ta nynorsken på nytt.

vil tro at 80% av det ikke er sant.

 

har en litt syk historie, alle som var der lovet å ikke si noe, derfor sier jeg ingenting...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Se på interessene til Rivaldo:

 

Interesser: blading, liverpool, øl, racing, vodka, musikk, penger, studere.

 

Ser ut til at det kan være sant:D

 

og aklla: du kan jo ikke komme her på søppelforumet å si at du har noe sykt å si man kan ikke si det.. det blir for dumt.......hint...hint.. nå er jeg nysjerrig

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

kanskje legge til at jeg kommer fra nord norge og at de fleste punktene skjedde mens jeg gikk Tegning, form og farge i lakselv(finnmark). Det eneste man kunne gjøre der var å drikke heimbrent, og sloss. 16.7 mil til nærmeste pol. jeg drikker fortsatt en del, men er ikke i nærheten av mine glansdager som russ. på den tiden(96-97) kunne jeg drikke uten problem en kasse øl og oppføre meg. all idiotien kommer fra spriten. jeg hadde en tråd her tidligere om mitt julebord, tror ikke jeg gikk så veldig inn på detaljene men at jeg da og dreit meg.....dumme dumme meg som aldri ser slutten på festen

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
blitt kasta gjennom 2 bilvinduer på 1 kast.
Bare mulig i amerikanske filmer.
ligget naken og spydd på meg selv mens jeg sang beatles sanger, mens omtrent hele skolen var innom og så på(denne var jævli).
1. Hvordan kan man huske en sang når man er så drita? 2. Du var allså full på en hverdag, på formiddagen?
- tatt enorme mengder kokain, speed ol. selv om jeg slutta for 4 år siden med dritten, sist nå nyttårsaften, kjempefestelig å gi meg 1 stk drop på 1 g speed. ARTIG!

Så du er tung misbruker av luksusdop? 1 g speed er mildt sagt mye.
- danset(1 gang i 4 timer), og jeg digga før mest metal.
?
- kom på juleavsluttningen kl 21, går rett på do, blir liggende der til kl 0430 da vakta ikke gidder mere ulyder fra dass.
Hvor holder man juleavslutning som varer til halv 5?
prøvd å banke en STOR kar på 2,06(bole kar) mens jeg var da 1,80(tynn). Han klinte til meg en gang. Hodet var på størrelse med en middels bil.

Åssen veit du at han var 2,06?
kom hjem med en ganske fin jente. Hun kler av seg, ååååå så lekkert, jeg sovner mens jeg tar av meg trusa, spyr på meg selv i fylla..lekkert.

Ganske vanskelig å få med seg fin dame hjem når du er så drita.

 

Dessuten synes jeg skrytefaktoren er litt for høy til at innlegget kan være troverdig. Nå skal det legges til at jeg aldri har vært på fest nord for sinsenkrysset, men dog kan jeg ikke tanke meg at landet ligger så langt utenfor society'n her i vestfold.

Lenke til kommentar

Kassebil, jeg tror de aller aller fleste har hørt den ja hahaha.. Så var det jo jeg som fikk deg hjem også da høhø(Jeg satt ikke å pipma sprit&øl fra 20.00 til 02.00, bare halve tia ;)) "Shit, jeg har fått melding.." *du henter opp mobilen(etter at JEG sier hvilken lomme du har den i ja..)* "Shit..hva fan står det her? Klarer ikke lese hva som står faaaaen asss.." Og forresten, du sier alltid ******, ass (oslogutten vår?) når du fyller. Din jaevla dass :p

Lenke til kommentar

Drukket meg DRIIIIIIIIIIITA full på whisky på bryllup, og spydd på håret til mora til brudgommen på nachspiel.

 

Ja også spydde jeg visst i vaskemaskina til en kompis :\... Den ligna vel på en dass eller noe i tilstanden jeg var i..

 

Det de verste tingene jeg kan komme på.

 

 

 

Ellers er det nok bare småting som at jeg klapser til folk, og stjeler øl og annen drikke når jeg begynner å bli ganske brisen. Blir frekk i fylla med andre ord... :p

Lenke til kommentar
- kom på juleavsluttningen kl 21, går rett på do, blir liggende der til kl 0430 da vakta ikke gidder mere ulyder fra dass.
Hvor holder man juleavslutning som varer til halv 5?

Bare i finnmark :p

om man inkluderer julebord i "juleavsluttning" og tar med nachspiel varer gjerne en slik "juleavsluttning" til tidlig formiddag.

Lenke til kommentar
- kom på juleavsluttningen kl 21, går rett på do, blir liggende der til kl 0430 da vakta ikke gidder mere ulyder fra dass.
Hvor holder man juleavslutning som varer til halv 5?

Bare i finnmark :p

Finnsnes er i midt-troms, og synonymt med:

 

- pengebok i baklumma

- kort 80-talls skinnjakke

- Klær med motorsykkel og snøscooter emblemer

- "snow-jogs"

- Trønderbart

- Heimkok

- Mopeder med 1000 hestekrefter (i følge de selv)

- Ford Granada/volvo 240 senket med sota vinduer, terninger i frontruta og ørn på panseret.

- Rullings (gjerne bak øret)

- Guns n Roses capser fra slutten av 80-tallet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...