Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål etter utro partner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du mener at det er irrelevant om det er bestekompisen din som du har tillit til, var den som essensielt fikk dama di til å være utro?

 

Ok then.

"Den som fikk dama til å være utro"?

 

Svarer bare for meg selv, men jeg regner folk som ansvarlige for sine egne handlinger. Det er ikke noen som "får noen til å være utro".

Lenke til kommentar

Så du mener at det er irrelevant om det er bestekompisen din som du har tillit til, var den som essensielt fikk dama di til å være utro?

 

Ok then.

 

 

Som sagt, jeg bestemmer ikke over mine kompisers sexliv. De ligger med hvem de vil. Jeg bestemmer heller ikke over mine partneres sexliv sånn sett.

 

Men hvis jeg og en partner har en enighet om at vi f.eks. ønsker å spare penger for å spleise på noe og ho plutselig bestemmer seg for å drite i enigheten vår og heller kjøpe seg ei Michael Kors veske så er det min partner som står ansvarlig for det tillitsbruddet, ikke selgeren av veska.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg stiller ikke som krav til noen (venner eller andre) seksuell troskap, så bestekompisen min sitt sexliv har jeg ingenting med.

 

Det var derfor jeg nevnte det mer generelle «tillitsbrudd», siden utroskap som sagt ikke er særlig relevant for meg.

 

Så du ville altså ikke kuttet kontakten med en kompis etter han hadde vært med dama di? Det ville jo vært et tillitsbrudd mot deg fra kompisen din.

 

Jeg ville synes det hadde vært veldig viktig å få vite "hvem" bare for å kunne utelukke egne kompiser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så du ville altså ikke kuttet kontakten med en kompis etter han hadde vært med dama di? Det ville jo vært et tillitsbrudd mot deg fra kompisen din.

 

Jeg ville synes det hadde vært veldig viktig å få vite "hvem" bare for å kunne utelukke egne kompiser.

 

 

For tredje gang: jeg bestemmer ikke over sexlivet til hverken mine partnere eller mine kompiser, så hvem de har sex med er strengt tatt ikke min business.

 

Det som er min business, er at avtaler jeg eksplisitt inngår med noen holdes. Gjør de ikke det, er det det som er tillitsbrudd. Og da er det den som utfører tillitsbruddet og ingen andre som står ansvarlig for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...