Gå til innhold

[Løst] Alvorlig problem med Kompletts kjøphistorie og varer forsvinner i ordrehistorikken


Anbefalte innlegg

Så jeg har handla hos komplett mange år og brukt mange titusen av kroner der og bare helt tilfeldig nå så skulle jeg se etter hovedkortet som er asus x99-WS 3.1 som jeg kjøpte i 2016 samt andre datautstyr for rundt 70k ved innkjøp av ny pc.

Men nå finner jeg ikke det ordrenummeret som innheolder hovedkortet,5930k,Corsair ax860i PSU,950 Pro 512GB og,samt med 2 skjermer og wd black 6 TB hdd'er, Corsair h100i v2 AIO cpu kjøler.

 

Hva er det som skjer??? Er det noen som har opplevd det samme?

Det er ikke no side #2 i ordrehistorikken heller så jeg får faktisk ikke funne fram de varene jeg brukte tusenvis av kroner for, og hvordan er garantien på disse varene nå da?

 

Det eneste jeg kan tenke meg har skjedd er at databasen til komplett kræsja/tapt og backupen ikke inneholder alt av ordrehistorikken lengre.

 

EDIT: Endte opp med at det var en error på brukern min på SQL trudde han jeg snakka med. Han skulle fikse det. Jeg fant også ordren under salgsdokumenter.

Endret av zlpw0ker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart. Sjekket hos meg nå og får opp alle ordre over 10 år tilbake. 

 

Du har ikke flere kontoer hos Komplett..?

 

Nei,har ikke det. Har alltid hatt 1 konto. Det akkurat som jeg trur at øynene mine bedrar meg i ordrehistorikken,så jeg må se igjennom engang til, men nope fortsatt varer som er borte.

Lenke til kommentar

Hva med å sjekke ordren i innboksen din og oppgi ordrenr til kundeservice?

Jeg finner ikke noe odre i innboksen min, bare melding jeg har sendt til kontorpluss.no.

Og hadde jeg hatt ordrenummeret så hadde jeg søkt opp dette i "Dine Ordre"

Ordrehistorikken ligger jo under "Mine Ordre" fanen når jeg klikker på navnet mitt, bortsett fra de jeg har nevnt som er forsvunnet. Bare lurte på om noen har inne klarer å finne ut av det før jeg ringer til komplett i morgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...