Gå til innhold

Cruiseindustrien slår tilbake mot svovel-påstander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en dårlig rapport. Men ikke forsøk å selge tillit som bedriftsleder utover gjennom strukturer som legger opp til at tillit ikke trengs. Altså gjennom deling av fakta og innsyn til uavhengige parter slik at man som borger ikke er avhengig av å stole på de som kan ha fortjeneste i å forurense. For den tilliten er brutt på generelt plan.

 

Evt. andre mekanismer som utrolig store bøter eller annet som rett og slett gjør det uaktuelt å ta sjansen på å omgå regelverk med mer.

 

Jeg merker meg at regjeringen og andre aktører noen ganger introduserer tiltak hvis mål er å skape holdningsendring og at bedrifter av egen idealisme skal forfølge miljømål med mer. Dropp det. Grønn skattelegging, bøter, gjennomsiktighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke overraskende at Cruise-næringen er kritiske til rapporter som er kritiske til Cruice-næringen.

 

I motsetning til artikkelforfatteren klarer du å bruke riktig begrep  :thumbup: Jeg må innrømme jeg blir veldig irritert når industri slenges på i hytt og pine der det ikke hører hjemme. Man kan si cruisenæringen eller cruisebransjen, men cruiseindustrien er helt feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

<fyre>Elbiler og vindmøller er miljøvennlige... jodda, vi stoler i vei</fyre>

Ja for det er noe verdens største industri ønsker aka olje industrien.

 

Hva er mest trolig, at de manipulerer for og holde sin virksomhet trygg. Eller at masse vitenskaps folk uten noen form for økonomiske motiver manipulerer?

 

Hmm, jeg vet hvem hest jeg satser på..

Store virksomheter er kjent for og undergrave sannheten, dette har vi sett gjenta seg mange ganger i historien med de nevnte tilfelle over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...