Gå til innhold

Final Fantasy VII Remake foregår utelukkende i Midgard – rommer to blu-ray-disker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da viste det seg at den informasjonen som var ute før E3 om at første del kom til å være opp til tidspunktet der en viss person dør var falsk. Bare Midgard kan bli litt tynn suppe. Episodebaserte spill fungerer først og fremst om det er nok substans i episodene som blir gitt ut. Vet ikke om dette blir tilfelle her, men alt ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Hvis Midgar tar to hele disker, lurer jeg på hvordan de skal bygge hele verdenskartet. Blir det old-school hvor du går rundt på et forminsket område, mens et punkt i form av noen bygninger lader deg inn i en by, eller blir det realistisk størrelse? Hvordan kan man utforske havet med Tiny Bronco og svømme ned i dypet med ubåten (noen som husker Smaragd-monsteret)? Blir alt dette en sammensatt verden, eller delt opp i forskjellige hub-områder?

Lenke til kommentar

Hvis Midgar tar to hele disker, lurer jeg på hvordan de skal bygge hele verdenskartet. Blir det old-school hvor du går rundt på et forminsket område, mens et punkt i form av noen bygninger lader deg inn i en by, eller blir det realistisk størrelse? Hvordan kan man utforske havet med Tiny Bronco og svømme ned i dypet med ubåten (noen som husker Smaragd-monsteret)? Blir alt dette en sammensatt verden, eller delt opp i forskjellige hub-områder?

Har tenkt på det samme, men cut scenes (som det sikkert er jævlig mange av) og stemmelinjer tar vel veldig mye plass. Å få til et stort world map med mange steder har jo mange andre spill klart helt fint.

 

Er jo selvsagt et spørsmål hvordan world map blir, jeg tipper det blir som før bare med bedre grafikk og litt mer fancy, men vi får se.

Lenke til kommentar

Hvorfor antar dere at Square Enix skal følge strukturen det opprinnelige spillet slavisk? På meg virker det som om de har planer om å utdype Midgar-delen betraktelig, etter å ha sett trailerene. Tipper minst 20-30 timer for bare denne delen.

 

Helt enig. Folk er i harnisk over dette, men alt tyder på at de har gjort mange omskrivinger på både historien og oppbyggingen av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...