nor50 Skrevet 11. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2019 Det fikk jeg bekreftet på Mail. Vis oss den her da. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2019 (endret) Vis oss den her da.Hvilken hensikt har det. Denne tråden her sklir helt ut nå virker det som. Det er ikke noe poeng å diskutere videre. Endret 11. mai 2019 av sir-alex Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2019 Hvilken hensikt har det. Denne tråden her sklir helt ut nå virker det som. Det er ikke noe poeng å diskutere videre. Nei, du er en bløffer og en snitcher. 4 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 13. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2019 (endret) Ser Lyd & Bilde på Facebook er vel litt tidlig ute eller Endret 13. mai 2019 av Datafriken Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Anmelderne har fått den på forhånd. Så slipper de anmeldelsen rett etter pressekonferansen til OnePlus i ettermiddag. Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Ser ut til at Oneplus 7 pro versjonen med 12gb + 256gb (fullspeccet) blir 799 pund i UK, som er rundt 9000kr.Godt fornøyd med blackbox limited edition hvis det er tilfellet ihvertfall Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Anmelderne har fått den på forhånd. Så slipper de anmeldelsen rett etter pressekonferansen til OnePlus i ettermiddag. Har Komplett bekreftet dette for deg...? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Har Komplett bekreftet dette for deg...? Vært slik med tidligere Oneplus telefoner så rart hvis dette var unntak. Lenke til kommentar
Robin1234 Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Levering Åpen Vare Antall Pris Totalt OnePlus 7 Pro 12GB+256GB Blå Smarttelefon, 6,67" AMOLED-skjerm, 16MP+48MP kamera, Snapdragon 855, Android 9.0 Bestilt, forventet inn på lager 15 mai 2019, 1 stk. Varenr: 1129538 / Prodnr: 5011100649 Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Vært slik med tidligere Oneplus telefoner så rart hvis dette var unntak. Tror det var ment som en spøk 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Lekker telefon. Utrolig synd at de ikke har klart å få med moderne biometrisk opplåsing slik som f. Eks Huawei mate 20 Pro eller iPhone Xs. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 (endret) Lekker telefon. Utrolig synd at de ikke har klart å få med moderne biometrisk opplåsing slik som f. Eks Huawei mate 20 Pro eller iPhone Xs.Blir dyrer og tar lengere tid å låse opp telefonen da, noe som jo er imot Oneplus sin visjon om å være raskest Faceunlock funker knall til å låse opp telefonen, så får man låse ting man er redd for med fingeravtrykk. Forøvrig ble den billigere en jeg hadde forventa. Men 12GB ram er helt bortkastet ? Endret 14. mai 2019 av Complexity Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Da var den bestilt? Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Blir dyrer og tar lengere tid å låse opp telefonen da, noe som jo er imot Oneplus sin visjon om å være raskest Faceunlock funker knall til å låse opp telefonen, så får man låse ting man er redd for med fingeravtrykk. Forøvrig ble den billigere en jeg hadde forventa. Men 12GB ram er helt bortkastet Det tar ikke lenger tid for min del i praktisk bruk ihvertfall. P30 pro har gammeldags face unlock og den er (i snitt) møkkatreg sammenlignet med mate 20 pro som fungerte i alt slags lys også når det var "pitch black". I godt lys er kamera opplåsing rask, men innendørs i svak belysning så må jeg ofte først la den forsøke face, bruke fingeravtrykk et par ganger for å konstantere at nei det funker ikke det heller og så låse den opp med kode. Tar mye lenger tid enn mate 20 pro og iphone xs som låste opp riktig med face unlock hver gang. De kommer nok etter på kommende modeller tenker jeg. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Skal følge litt med på denne modellen fra Oneplus, men tror kanskje vanlige 7 blir å foretrekke for min del hvis spesifikasjonene ikke er alt for dårlig i forhold til 7 Pro. Har sett at de ikke har nevnt noe om skjermoppløsning blant annet. Men ellers så skal det være veldig mye av den samme innmaten på begge variantene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Det tar ikke lenger tid for min del i praktisk bruk ihvertfall. P30 pro har gammeldags face unlock og den er (i snitt) møkkatreg sammenlignet med mate 20 pro som fungerte i alt slags lys også når det var "pitch black". I godt lys er kamera opplåsing rask, men innendørs i svak belysning så må jeg ofte først la den forsøke face, bruke fingeravtrykk et par ganger for å konstantere at nei det funker ikke det heller og så låse den opp med kode. Tar mye lenger tid enn mate 20 pro og iphone xs som låste opp riktig med face unlock hver gang. De kommer nok etter på kommende modeller tenker jeg. Men har du prøv på en Oneplus? Med mindre jeg har solbriller på så er jeg alltid inne før jeg har løftet telefonen helt opp mot annsiktet Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2019 Men har du prøv på en Oneplus? Med mindre jeg har solbriller på så er jeg alltid inne før jeg har løftet telefonen helt opp mot annsiktet På soverommet i mørket, i bilen eller innendørs i dårlig lys også? Nei jeg har ikke prøvd oneplus, men jeg regner med at kameraet deres har samme utfordring som andre kameraer at de må ha lys for å fungere. Som jeg sier i godt lys er gammeldags kamera opplåsing raskt og sikkert nok for min del. Problemet er alle de mørke situasjonene utendørs, i bilen, mørke rom inne osv hvor det ikke fungerer. Bedre å ha noe som virker hver gang. En slik sensor skjønner man ikke at man manglet før den er prøvd i praktisk bruk over tid tror jeg Største savnet på p30 pro helt klart.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2019 men innendørs i svak belysning så må jeg ofte først la den forsøke face, bruke fingeravtrykk et par ganger for å konstantere at nei det funker ikke det heller og så låse den opp med kode. Kjipt om det skal være så tungvindt med P30 Pro'en. For min del fungerer S10 utmerket i svak belysning på face unlock. Pitch black fungerer naturlig nok ikke. Fingeravtrykket fungerer egentlig hver gang så fremt jeg ikke bommer med fingeren, nå som den plasserer seg relativt korrekt nå etter en del unlocks. Du får vurdere bluetooth unlock om du har smartklokke Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2019 Det er bare synd at kameraet ser så skuffende ut ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2019 Det er bare synd at kameraet ser så skuffende ut ? Så snart Pixel 3 sin Google Camera blir portet så blir bildene vesentlig bedre. Se testen til MKBHD på YouTube. Han mener det samme. Hardware er god men softwaren trenger justering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå