Gå til innhold

Oneplus 7 - Tråden


Anbefalte innlegg

Om specs stemmer så er vanlig 7 mest interessant. Stort batteri og moderat skjermstørrelse burde gi god brukstid.

Føler det er en settning som har gått igjen de siste 4-5 årene. Men er vel stort sett veldig lik batteritid på det meste, egentlig. :p 

Finner stadig på nye ting som krever en del strøm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne tenkt meg pro skjermen, og pop up kamera, med standard batteri, og formfaktor.

Tipper popup kamera tar litt plass innvendig og derfor de måtte kutte ned på batteriet.

 

Men 6T har vel 3.7Ah batteri og det varer i to dager uten problem. Lader lynkjapt og 7 lader vel enda raskere.

Lenke til kommentar

OnePlus 7 får rask lagring. Leverer dobbel så rask lagring som eksisterende toppmodeller.

 
Mobilen vil benytte seg av UFS 3.0 lagring, og vil dermed bli en av de første telefonene som kommer med dette. 
 
Samsung har en stund holdt på med utvikling av eUFS 3.0, som har imponerende hastigheter. Derimot har Samsung løpt på en del hindringer, blandt annet med Galaxy fold, som har gjort at de ikke får med denne teknologien i S10-serien av sine mobiler.
 
Lenke til kommentar

Spørsmålet her er jo på om 9500kr er om du  "betaler" noe for de ekstra tingene som følger med i den esken 

 

Hvis jeg skal tippe så tror jeg det er en Gym bag/sekk med Oneplus på. Noen deksler. Ekstra lader og noen trådløse ørepropper. Kanskje noe rest av reklameartikler Komplett vil gi bort også.

 

Spørs om det er verdt det...

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal tippe så tror jeg det er en Gym bag/sekk med Oneplus på. Noen deksler. Ekstra lader og noen trådløse ørepropper. Kanskje noe rest av reklameartikler Komplett vil gi bort også.

 

Spørs om det er verdt det...

60 dagers returfrist hos komplett :)

Lenke til kommentar

Skal vel litt til at ordren blir kansellert når den er gått gjennom og ligger i ordrehistorikken. 

Hvilken tidspunkt fikk dere bestilt? Tok jo litt tid før de åpnet der. 

Jeg har følgende på mindre ordreside: Bestilt 17:03

 

Men klart, det er lotto hvem som får mail om at ordre er gått gjennom men ugyldig. 

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...