Gå til innhold

Oneplus 7 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vingler mellom denne, Xperia 1 og Galaxy S10.

 

Dere som har kjøpt, hva er den største ulempen med telefonen?

 

Og er det lett å gå fra Samsung til denne?

 

For meg er det viktigste samtalekvalitet, og kamera. Rask lading er også en fordel.

Lenke til kommentar

Vingler mellom denne, Xperia 1 og Galaxy S10.

 

Dere som har kjøpt, hva er den største ulempen med telefonen?

 

Og er det lett å gå fra Samsung til denne?

 

For meg er det viktigste samtalekvalitet, og kamera. Rask lading er også en fordel.

Kamera: Samsung 10 plus er best uten tvil. Den kan også filme med vidvinkel noe OP7 ikke kan

Rask lading: OP7 vinner og lader dobbelt så rask som s10 plus men mangler trådløs ladding

Samtalekvalitet er vel ganske lik. Bare pass på din operatør har 4g tale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er irriterende at Telenor og telia enda ikke har på plass Wifi tale, VoLTE ser ut til å virke hos meg da jeg får et HD ikon opp i ringe appen. Kvaliteten er også god da.

 

Ingen 3,5mm jack, kameraet er sikkert omtrent like bra som Samsung.

 

Oneplus vinner på skjerm, batteri, og ytelse.

Lenke til kommentar

Er irriterende at Telenor og telia enda ikke har på plass Wifi tale, VoLTE ser ut til å virke hos meg da jeg får et HD ikon opp i ringe appen. Kvaliteten er også god da.

 

Ingen 3,5mm jack, kameraet er sikkert omtrent like bra som Samsung.

 

Oneplus vinner på skjerm, batteri, og ytelse.

Uenig. Kamera test viser at Samsung er bedre. Spessielt audio på video. Op7 kan ikke filme med vidvinkel heller og på nylig video ser jeg at når du bruker 2x zoom bruker den ikke telelinse men 48 mp sensoren.

 

Batteri er de ganske like om ikke Samsung bedre. Dog ike på ladding opp igjen. Og skjermen på Samsung er vesentlig mer lyssterk. Dog er oneplus i egen liga på hz

Lenke til kommentar

Kan dere som har OP7 teste noe? Så youtube video som hevder at 3x zoom ikke bruker telefoto linsa men 42 mp hovedlinse.

 

For å teste. Hold over hovedlinse når man er på 3x og hvis man ikke ser noe bruker man hovedlinse

Er nok ikke så enkelt å teste det om de bruker samme logikk som huawei. Der benytter den telefoto når det er lyst nok og hovedsensoren når det blir for mørkt. Den skifter da uten at en merker noe til det så finger testen vil bare gjøre at den bytter til hovedlinsen.

Lenke til kommentar

Er irriterende at Telenor og telia enda ikke har på plass Wifi tale, VoLTE ser ut til å virke hos meg da jeg får et HD ikon opp i ringe appen. Kvaliteten er også god da.

 

Ingen 3,5mm jack, kameraet er sikkert omtrent like bra som Samsung.

 

Oneplus vinner på skjerm, batteri, og ytelse.

Wifi tale funker på telia, må velge det i innstillinger - wifi - sim - simkort

post-21180-154025_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kan dere som har OP7 teste noe? Så youtube video som hevder at 3x zoom ikke bruker telefoto linsa men 42 mp hovedlinse.

 

For å teste. Hold over hovedlinse når man er på 3x og hvis man ikke ser noe bruker man hovedlinse

velger jeg photo så bruker den 48mp linsa, men har jeg i portrait så bruker den telelinsa.

 

artig at alle klaget over lav oppløsning på skjermen før mens nå klages det over batteri tid, skal man ha bedre batteri tid så kan man skru ned oppløsningen og oppdaterings frekvensen, men jeg er fornøyd med tiden jeg får og ladde tiden er ekstrem lav på denne tlf :D 

 

men var ikke glad i bued skjerm før og er det ikke nå heller, skjønner ikke hva som er vitsen med den, irriterende refleksjoner av og til, å savner ir som jeg hadde på mate 10 pro.

Lenke til kommentar

angående 3x zoom så bruker den telelinsa i photo modus og, ser ut til at det var for mørkt i rommet når jeg prøvde det i går, fant dette på xda 

 

The telephoto lens is used when you tap the single tree icon, BUT:
 
- it switches to the main lens, when the telephoto lens is covered by something
- it also switches to the main lens, if it's too dark
- and it switches to the main lens, when you are too near to an object (you can't use it as an macro lens because of that)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...