Gå til innhold

Oneplus 7 - Tråden


Anbefalte innlegg

På soverommet i mørket, i bilen eller innendørs i dårlig lys også? Nei jeg har ikke prøvd oneplus, men jeg regner med at kameraet deres har samme utfordring som andre kameraer at de må ha lys for å fungere. Som jeg sier i godt lys er gammeldags kamera opplåsing raskt og sikkert nok for min del. Problemet er alle de mørke situasjonene utendørs, i bilen, mørke rom inne osv hvor det ikke fungerer. Bedre å ha noe som virker hver gang. En slik sensor skjønner man ikke at man manglet før den er prøvd i praktisk bruk over tid tror jeg :p Største savnet på p30 pro helt klart..

Veldig ofte er lyset fra skjermen god nok til å låse opp. Man kan og aktivere "blitz" om man ønsker å bli blendet hver gang man skal sjekke telefonen på natta ?

 

Men fingersensoren er jo inne i skjermen og den funker hver gang så ikke noe problem i mørket egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så snart Pixel 3 sin Google Camera blir portet så blir bildene vesentlig bedre.

 

Se testen til MKBHD på YouTube. Han mener det samme. Hardware er god men softwaren trenger justering.

 

Ingen hjelp det for mannen i gata. Det er kun en bitte liten brøkdel av kjøperne som gjør dette. 

Lenke til kommentar

Ingen hjelp det for mannen i gata. Det er kun en bitte liten brøkdel av kjøperne som gjør dette. 

 

Mannen i gata er neppe så fotofiksert at han merker forskjell allikevel. De som reagerer er ett mindretall av kjøperne som leser alt av tester og ønsker seg det beste til enhver tid. Det er ikke de som selskapene tjener penger på.

Lenke til kommentar

Ingen hjelp det for mannen i gata. Det er kun en bitte liten brøkdel av kjøperne som gjør dette. 

 

Jo sant det, Men er man veldig intressert i foto så burde man klare å legge inn en app for forbedre det.

Men nå har jo Oneplus allerede gjort kamera mye bedre i neste update som kommer og. Scorer vel 3'e plass eller noe på DXO mark etter den nye oppdateringa.

Lenke til kommentar

Veldig ofte er lyset fra skjermen god nok til å låse opp. Man kan og aktivere "blitz" om man ønsker å bli blendet hver gang man skal sjekke telefonen på natta

 

Men fingersensoren er jo inne i skjermen og den funker hver gang så ikke noe problem i mørket egentlig.

 

hehe ja for det er så behagelig å lite plagsomt å få en drivkvit skjerm på maks nivå midt i trynet når den skal låses opp :D Som sagt gleder meg til flere android telefoner får moderne biometrisk opplåsing :) 

Lenke til kommentar

Regner med at Black Boxen vil inneholde noe av det samme som reviewers edition som det er mange videoer av på YouTube. 1.stk Tlf, trådløst bluetooth headset, warp lader til bil, og to stk deksler. Samt hva det nå måtte være Komplett sender med. Med tanke på at Black Box koster 1250,- mer enn tlf alene så betaler man jo alikevel godt for det man får med. Kan jo håpe det er noe fint Komplett sender med da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...