Gå til innhold

[Løst] Ble tråden "så jeg deltok i innafor"-fjernet?


Anbefalte innlegg

Ble tråden ved navn "så jeg deltok i innafor" fjernet? Vanligvis kommer det opp en melding på slutten når tråder blir stengt, nå den forsvunnet helt.  

 

Om man uansett har fjernet tråden, så støtter jeg avgjørelsen. Finnes fra før en lignende konstruktiv tråd å heller ta opp tenker jeg ved et eventuelt behov. Vurderte selv å sende melding til moderatoransvarlig og lufte om stenging av tråden kanskje kunne være en idé, følte ikke debatten "kom videre" og at det ble bare ble skittkasting. Er nysgjerrig på om man i stedet for stenge en tråd, noen ganger fjerner tråden som om den ikke var der. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble sletta tidligere i dag

Trådens tittel har forsvunnet helt ifra seksualitet-forumet, jeg kan "finne" den igjen ved å søke i google, men får opp feilmelding når jeg kommer tilbake inn på forumet. Uansett, konklusjonen er som jeg antok: den er altså fjernet. Takk! 

Lenke til kommentar

Den er fjernet ja.

Noen ganger stenges tråder, noen ganger fjernes de, det er en vurdering ut fra situasjon. Her ble det avgjort at den skulle fjernes.

Hvorfor skal jeg ikke legge ut om, det får evt. admin gjøre.

 

Det var for ordens skyld ikke jeg som fjernet eller tok avgjørelsen om å fjerne.

Lenke til kommentar

Vi kan dessverre ikke kommentere på enkeltsaker da omstendigheter tatt i betraktning kan være sensitiv informasjon. Dette gjelder alle saker og ikke bare denne.

 

Det jeg kan gjøre er å bekrefte at tråden har blitt fjernet.

Lurt og støtter dere den aktuelle moderator, både på å fjerne og ikke kommentere enkeltsaker generelt. Skjønte den ble fjernet for et par innlegg siden, og antok også det. Har ikke behov for å vite hvorfor (som sagt var jeg overrasket over hvor lenge den faktisk sto), var mer nysgjerrig på hvordan det fungerer rent praktisk. Nå vet jeg. Har tidligere bare sett stengte tråder, men kan ikke huske noen har forsvunnet før.  Og siden det ikke står på feilmeldingen jeg fikk tråden er fjernet, så måtte jeg bare spørre i tilfelle det faktisk var en kun feilmelding hos meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...