Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd v Watford

Jakobk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Likevel, vi raner Watford - på OLD TRAFFORD, sniken. Jeg veit at United-brillene dine er tjukke - og jeg elsker deg for det, men nå får du nesten ta de av. For om du ser på denne fotballkampen, så må du innrømme at det her er det noe alvorlig galt 

Tipper Solskjær kommer til å være svært ærlig på pressekonferansen også

Endret av bshagen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likevel, vi raner Watford - på OLD TRAFFORD, sniken. Jeg veit at United-brillene dine er tjukke - og jeg elsker deg for det, men nå får du nesten ta de av. For om du ser på denne fotballkampen, så må du innrømme at det her er det noe alvorlig galt

Tipper Solskjær kommer til å være svært ærlig på pressekonferansen også

Tror kanskje du misforstod. Er da helt enig i det, og ikke sagt noe om det heller.

Var bare målsjansene jeg siktet til. Som Alsaker sa har Watford vært veldig gode frem til den siste tredelen, så har det blitt få sjanser av det.

Utenom det har vi stort sett blitt rundspilt og sett ut som Midtjylland borte på Bernabeu.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp begynt å se på. 

Spiller vi dårlig fordi vi er dårlig eller er det taktisk for å vinne?

Der fikk jeg vel svart :/

Skrevet

Godt å vinne etter to veldig dårlige kamper, denne og Wolves. Ikke fortjent, men utrolig viktig for topp fire!

Eneste virkelig bra i dag er det første målet og hvordan laget fremstå etter det frem til pause. Resten var møkk.

Skrevet

Dårligste kampen etter at Solskjær tok over. Helt forferdelig å se på. Både Matic, Mata og Herrera var skikkelig rustne på midten, kombinert med at Smalling er mye dårligere enn Lindelof i det oppbyggende spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...