Gå til innhold

Vampire: The Masquerade-serien får ny oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke originalen helt uferdig når det kom ut? Eller blander jeg det med et annet spill? Mener å huske at det var helt umulig å fullføre spillet da det ikke var ferdiglagd eller noe.

 

Du har helt rett. Jeg spilte bare spillet ved release og vil påstå at det var uspillelig. Vampire the Masquerade: Redemption var for meg et mye bedre spill selv om Bloodlines hadde høyere potensial. Bloodlines ble muligens bedre med patcher (og fan-patcher?) men de har jeg ikke prøvd

Lenke til kommentar

Du har helt rett. Jeg spilte bare spillet ved release og vil påstå at det var uspillelig. Vampire the Masquerade: Redemption var for meg et mye bedre spill selv om Bloodlines hadde høyere potensial. Bloodlines ble muligens bedre med patcher (og fan-patcher?) men de har jeg ikke prøvd

 

Det var langt fra uspillbart for alle, for meg selv var det først på 3. gjennomspillinga(som nosferatu) at jeg opplevde noe som gjorde det uspillbart(måtte bruke konsoll kommando for å komme videre).

 

Det var definitivt mangler og bugs, men som med alle spill kan opplevelsen variere avhengig av pcen og spillestilen. Og slik er det fortsatt etter fan-patchene selv om de løser noen av problema.

 

Det Bloodlines gjorde langt bedre enn Redemption var RPG biten vil jeg si.

Lenke til kommentar

Det var vel et problem de første dagene, hvor når du kom til et sted, og var ferdig med en gangske lang del av main questen, at spillet ikke gikk videre, men en enkel consol command gjorde at alt ble rettet på og du mistet ikke noe progresjon eller historie, dette ble vel patcha ganske fort mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Holder pusten og krysser fingrene med skrekkblandet fryd. Ventet lenge på White Wolf sitt World of Darkness online og var trøstesløs da det ble avlyst. En fantastisk setting med ubegrenset potensial i begge retninger!

 

Så keynote på youtube, flott at de vil beholde bloodlines-stemningen. Håper de legger vekt på fortellerkunst og spillerens avgjørelser slik at det kan spilles gang på gang på gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...