Gå til innhold

Slik blir det norskinspirerte Battlefield V: Firestorm-kartet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte litt det samme. Noen som har peiling hvor stort dette er i forhold til det Erangel i PUBG?  Ut i fra players og size så vil jeg tru at vi snakker et litt roligere tempo i spillet, er vel kanskje naturlig ettersom Apex har veldig fast paced og over the top action?

Skrevet

Veldig overrasket over hvor svært det er, enn om vanlig BF kamper kunne hatt slike kart? Rart dem ikke benytter seg av det når dem har muligheten.

• Liker 1
Skrevet

Tenkte litt det samme. Noen som har peiling hvor stort dette er i forhold til det Erangel i PUBG?  Ut i fra players og size så vil jeg tru at vi snakker et litt roligere tempo i spillet, er vel kanskje naturlig ettersom Apex har veldig fast paced og over the top action?

Hamada er like over 1500 meter langt.

Erangel skal vel være 6 km.

Battlefield får jo flere kjøretøy ved starten av. Traktor, tanks, helikopter...

Skrevet

Hamada er like over 1500 meter langt.

Erangel skal vel være 6 km.

Battlefield får jo flere kjøretøy ved starten av. Traktor, tanks, helikopter...

Tanks er ikke med fra starten av, man finner "plantegninger" i safer rundt om kring på kartet, som igjen viser hvor tanksen _kan_ spawne. Man må også finne drivstoff til kjøretøyene.

Skrevet

Håper de snart blir lei av det der battle royal hypen og heller gir oss ett godt battlefield spill igjen.

Hva synes du er så dårlig med BFV egentlig?

• Liker 2
Skrevet

Spillet kjører helt forferdelig dårlig.

Det har jeg ikke hørt om andre som har problemer med, ikke mer enn andre spill.

Og nyeste patch (som kom i dag) har en del performance oppdateringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...