Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil slå opp med kjæresten, men hun kommer til å bli knust


Anbefalte innlegg

Hvis enn snur litt på "problematikken".  1 Par hvor den ene ønsker seg barn og den andre ikke.

 

Skal den personen, som ikke ønsker seg barn gi etter bare fordi andre parten kommer med en god grunn ?

I dette tilfellet må begge ha et ønske om barn.

 

Men, det blir for vilt at den ene parten som vil bevare et forhold krever en god grunn for at andre parten vil avbryte forholdet. Det bør holde med at den ene parten ikke ønsker å være i forholdet lengre.

Begge er tross alt likeverdig og den ene skal ikke kontrollere/dominere den andre.

 

Begge partner må ønske å bevare et forhold, eller så er ikke forholdet noe verd å ta vare på.

Bedre for begge parter at den personen som ønsker gå ut av forholdet, sier ifra så fort som mulig.

Den ene det blir slått opp med, må uansett respektere den avgjørelsen.

Endret av spetter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol ^^ Det er nok du som lever i en fantasiverden om du tror det du skriver. Folk gjør det slutt av mange forskjellige grunner. Personlighetsforskjeller tror jeg er en større grunn. Alt dreier seg ikke bare om det seksuelle.

 

Hvis det er så fryktelig tøft å bli dumpet så tenker jeg det er greit at det skjer noen ganger, så man lærer seg å takle slike banale ting før de virkelig kjipe tingene i livet begynner å skje.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er så fryktelig tøft å bli dumpet så tenker jeg det er greit at det skjer noen ganger, så man lærer seg å takle slike banale ting før de virkelig kjipe tingene i livet begynner å skje.

Hater å innrømme det, men du har helt rett. Det er ikke det at det ikke gjør vondt, men du blir mer i stand til å takle å bli avvist jo flere ganger det skjer. Mennesker må som oftest lære av sine egne feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...