Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dette går ikkje med originalen? Merkelig

 

Samsung fjernet denne muligheten etter ei oppdatering på S9 sist høst. Nå får man opp melding om at det er noe i sim/sd-tray som ikke skal være der (med mindre man installerer en slik mod)

 

 

 

Edit:

Om du er usikker på hva jeg snakker om så kan du gå på Youtube, og søke på følgende: dual sim sd card hack

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Samsung fjernet denne muligheten etter ei oppdatering på S9 sist høst. Nå får man opp melding om at det er noe i sim/sd-tray som ikke skal være der (med mindre man installerer en slik mod)

 

 

 

Edit:

Om du er usikker på hva jeg snakker om så kan du gå på Youtube, og søke på følgende: dual sim sd card hack[/quote

Takker. Må absolutt sjekkes ut

Lenke til kommentar

Jeg har vært "borte fra" Samsung ei stund og vært innom mange andre "luxusmobiler" og noen fra mellomklassen. Når jeg nå sitter å blar i Play Butikk, så må jeg si det er skuffende å se hvor mye det hakker og lagger når man blar igjennom appene i biblioteket. (Er sikkert like ille andre steder og...).

Lenke til kommentar

Jeg har vært "borte fra" Samsung ei stund og vært innom mange andre "luxusmobiler" og noen fra mellomklassen. Når jeg nå sitter å blar i Play Butikk, så må jeg si det er skuffende å se hvor mye det hakker og lagger når man blar igjennom appene i biblioteket. (Er sikkert like ille andre steder og...).

Kan det være nettet ditt som er dårlig?

 

Hos meg hakker det bare når eg blar så fort at eg ikkje klarer å se hva som står der, og ikonene ikkje er ferdig lastet enda

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg har fått et lite hakk på skjermen min. Håper for guds skyld at den ikke er gått hele veien inn. 

 

Tenker uansett å ta vekk skjermbeskyttelsen som følger med mobilen nå og få på et nytt. 

 

Noen som har noe å anbefale? Vet at mange gjør at fingeravtrykket ikke fungerer. Noen tips?

Lenke til kommentar

Usikker på om det går uten tredjeparts app.

Men bare legge inn Tasker, så kan du legge inn en Task som gjør at den tar screenshot når en Task kjøres. så binder du den Tasken til Bixbyknappen :)

 

Eg er en av de som tester først istedenfor å skrike om hvor jevlig dårlig bixby er.

Og eg må jo være den eneste som syns den funker bra.

 

du kan lage en quick command, og velge knappen til å utføre quick command

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg er en av de som tester først istedenfor å skrike om hvor jevlig dårlig bixby er.

Og eg må jo være den eneste som syns den funker bra.

 

du kan lage en quick command, og velge knappen til å utføre quick command

Enig!

Fatter ikke hva folk klager over når det gjelder den knappen ☺️

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...