Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden

Avstemming  

150 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

• Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sporing fra Talkmore/One2Cel dukket opp i ettermiddag. Forventet levering i morgen, 8. mars.  :)

Hvit S10 med hvitt LED View Cover på meg, men vurder S10+ istedet. Vurderer også å få noe familie til å raske med seg en fra USA siden de får S10e/S10/S10+ med vesentlig hvassere prosessor enn vi gjør her i Europa.

Endret av Veselen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sporing fra Talkmore/One2Cel dukket opp i ettermiddag. Forventet levering i morgen, 8. mars. :)

Hvit S10 med hvitt LED View Cover på meg, men vurder S10+ istedet. Vurderer også å få noe familie til å raske med seg en fra USA siden de får S10e/S10/S10+ med vesentlig hvassere prosessor enn vi gjør her i Europa.

Vesentlig og vesentlig, husk at du mister Dual-SIM og 5 års reklamasjon.
Skrevet

Den ble registrert hentet av Posten i morges, så forventet ankomst er satt til mandag 11.03. Sånn går det når man bor nord for Ring 3.

Skrevet

@Merko Hvor kjøpte du telefonen? Venter på min fra telia, men den ble først registert på postterminal idag tidlig.....

Skrevet

Da skal det vel stå "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt."

Forøvrig mener jeg "Leveres før 16:00" bare gjelder bedrift, iaf her på Østlandet.

Skrevet

Bør jeg angre på at jeg valgte Komplett Pickup point? De sendte den først dit nå i 9-tiden i dag. Før var det vel levering samme dag som du bestilte gitt at man bestilte før ett gitt klokkeslett? Nå sier FAQen deres at leveringstiden er 1-3 dager... 

Skrevet (endret)

Jeg bestilte S10 pluss 128gb fra Elkjøp på lanseringsdatoen. Fikk idag beskjed om forsinket levering og ny dato var satt til 12.mars.. Blæh..

Velkommen i forsinkelsesklubben. Ringte nettopp Talkmores kundeservice nå for å sjekke statusen på min bestilling. Må visst vente en hel uke til – 15. mars. Yippi-ka-yey...

Endret av MrMire
Skrevet (endret)

Bestilte min i butikk på power. Håper den dukker opp idag.

Edit: Hva er egentlig grunnen til at Europa får Exynos? Er mange år siden det var noe fordel.. :(

Endret av Riccardo
Skrevet (endret)

Hva er egentlig grunnen til at Europa får Exynos?

Ifølge Samsungs kundeservice på deres facebookside, er dette svaret:

post-220292-322743_thumb.jpg

Endret av MrMire
Skrevet

Hmm, skjønner første del, men i følge det jeg har sett av tester er ikke forskjellen ubetydelig. Nå gamer ikke jeg på telefonen, så er ikke så farlig sånn sett, men batteritid betyr mye! Derfor jeg gikk for s10plus

Skrevet

De som har bestilt s10+, følger det med et deksel?

Vet ikke om det er bare USA som får dekselet.

Tror ikke dekselet er med i Norge, nei. Jeg kikka både på "i pakken" på Telia og hos Samsung sine norske sider.

Jeg bestilte et tynt, klart deksel på ebay den 20., men det er mykt. Jeg kunne tenkt meg et syltynt, hardt, klart deksel selv,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...