Gå til innhold

SNIKTITT: Get BoX Her er Gets nye dekoder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også når man ser på live TV over DVB-C?

 

Tipper "cardless"-løsning, hvilket i praksis og forenklet vel tilsvarer at kortet er integrert i selve SoC-en. Kan også være at de bruker SIM-størrelse på kortet, og at det da er plassert slik at det ikke synes så lett, evt. er internt. Evt. andre hardware-relaterte løsninger.

Lenke til kommentar

Spent på om jeg kan bytte til denne dekoderen uten ekstra kostnad gjennom borettslaget. Den jeg har i dag (Get box HD PVR) er jo så treg at man får grå hår av å bla gjennom kanaler eller tv guiden.

 

I mitt borettslag får jeg hvertfall Getbox Micro uten ekstra kostnad. Men det kan være andre avtaler i ditt borettslag selvsagt.

Lenke til kommentar

99 kr måneden for 500GB lagring synes jeg er i drøyeste laget. Det er omtrent samme pris som Google tar for 2TB. Burde altså kostet ca 29 kr/mnd. Aller helst skulle den støttet lokal lagring.

Enig. Men selv om de sier det ut til kundene, så tviler jeg på at det egentlig er snakk om reelle 500 GB (eller var det timer (?)) som lagres for hver og en. Jeg vil tro at alle episoder, program og filmer mm lagres en gang hos get/partner, og så lagres kun metadata for kundene, om hvilke(n) film/serie/program som skal "taes opp" og/eller hvor i programmet man startet opptak osv.. 1188kr/år fra hver kunde med "opptak" burde gi grei fortjeneste (ikke at det ikke er ulovlig..) Noe annet ville jo være idioti og misbruk av sentral diskplass.. så mange identiske kopier av paradise hotel hahaha..

 

Selv har jeg heldigvis ikke tvabo.. kun streaming/nett de siste tre fire årene.. :)

Endret av Joffer
Lenke til kommentar

 

Her er link til Get.no hvor man kan "signe" seg opp for mulighet til å teste dekoderen litt tidligere :-)

 

https://www.get.no/v3/tv/info-om-getbox

 

Man kan kun "signe" seg opp for informasjon om når boksen kommer, ikke for mulighet til å teste.

Ja, ser nå at Get har forandret dette. Det var mulighet for å få teste ut dekoderen litt tidligere, men nå har de forandret på det. Sikkert mange som meldte sin interesse :-)

Lenke til kommentar

 

 

Her er link til Get.no hvor man kan "signe" seg opp for mulighet til å teste dekoderen litt tidligere :-)

 

https://www.get.no/v3/tv/info-om-getbox

 

Har du fått noe tilbakemelding? Registrerte meg jeg også i går, men har fremdels ikke fått noe svar!

Nei ikke fått noe svar enda. Men Get sier at de som blir valgt ut får senest svar i morgen (Torsdag) :-)

Stemmer, samme svaret fikk jeg også. Krysser fingrene ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk akkurat mail med bestillingslink til test nå. Der var det ingenting å velge mellom.. Og en pris på 148 inkl opptak.

 

Fikk nettopp samme mail jeg også. Nå skulle vi visst få enda en ny bekreftelse sto det. Det har jeg ikke fått enda.

Endret av Hårek
Fjernet bilde fra sitat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...