Gå til innhold

Hva er Telia X?


Anbefalte innlegg

Mulig det var en issue om du brukte viderekopling til talepostkasse via tvilling sim. Er vel derfor telia kun tillater viderekobling fra hoved sim nå. Jeg sleit med det våset der uten å vite hva som var feil da jeg hadde komplett mobil i fjor. Der blir det fort mye surr om man ikke holder tunga i rett munn! :D

jaok notert.

 

Skal testes på nytt litt senere ^^

 

 

Sist jeg testa var vel 4-6 år siden med Telenor bedrift.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hva du var i tvil om her? :p

 

At 3 Mbit var fordelt på SIM-kortene, sli kat man fikk 1.5 Mbit dersom man hadde 2 SIM-kort på full load?

 

Var noen andre som stilte spørsmålet, men i formuleringen deres så fremkommer det jo som at 3mbit er sperren for hele aboet og ikk pr SIM som er virkeligheten :)

 

Når det kommer til de 22GB du kan bruke i utlandet, så er det en egen kvote - så om du bruker opp 40GB eller mer hjemme før du reiser, så starter du med blanke ark og 22GB når du ankommer for eksempel Tyskland

 

Dette er vel forøvrig også interessant! :)

Endret av Omnia vincit amor
Fletting.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så har noen hørt noen rykter om flere operatører kommer til å svare på Telia X, ChiliMobil FriData eller Ice Datafrihet?

 

Jeg ser Komplett Mobil har økt datamengden på det største abonnementet sitt fra 40 til 50 GB for 599 kr mnd men ellers lite nytt hos operatørene siste par ukene. Og at det har ryktes at OneCall skulle lansere noe alá Telia X uten at det ser ut til at noe skjer foreløpig.

Lenke til kommentar

Synd appen ikke viser hvor mye man har brukt over 40 gb @telia. Sjekket nå etter å ha vært kunde en drøy mnd, dagsforbruket den siste uka ligger mellom 2 og 29 om dagen. 720p streames greit og ping er innafor. Knall abonnement.

 

Og ingen sms, telefonsamtaler eller annen harassering fra tilbyder:)

Lenke til kommentar

Synd appen ikke viser hvor mye man har brukt over 40 gb @telia. Sjekket nå etter å ha vært kunde en drøy mnd, dagsforbruket den siste uka ligger mellom 2 og 29 om dagen. 720p streames greit og ping er innafor. Knall abonnement.

 

Og ingen sms, telefonsamtaler eller annen harassering fra tilbyder:)

gjennomsnittet er riktig da.

 

så om du ganger snitt med antall dager så har du ca forbruk ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...