Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Lojalitetsbrudd ovenfor arbeidsgiver


Tom Mikalsen

Anbefalte innlegg

 

Bestemmer meg for å legge annonsen ut på finn.no i November 2018, og der ligger den i 8 dager før jeg trekker den fra nettet uten at den selges. Ganske mange henvendelser, men det var aldri planen å selge, og den ble lagt ut til en pris som var omtrent samme som ny tilsvarende stol.

 

>Bestemmer meg for å legge annonsen ut på finn.no

>men det var aldri planen å selge

 

:closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes:  :closedeyes: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor vil du vite hva den er verdt, om du ikke vil selge den?

 

Ikke noe fasitsvar på dette spørsmålet, men det hender nå at jeg legger ut ting for å sjekke responsen eller "følere" som noen kaller det.

Da har jeg også fått en skarp skriftlig advarsel pr. e-post fra ledelsen, med kopi sendt til bedriftens revisorer. Jeg er litt usikker på hva revisorer har med personalforhold å gjøre, men har en følelse av det er avdekket en del andre forhold, og at skyld må fordeles. Det er også en del forhold der som jeg ikke kan godta, deriblant bruk av firmaets midler for egen vinning (hvis vi ser bort fra private postsendinger). 

Har tatt kontakt med advokat for bistand, da jeg ikke kan ha "angivelige" forhold uten rot i virkeligheten på min egen journal, dette vil garantert bli tatt frem om det kommer en konflikt i fremtiden. Uttak av varer til privat bruk ( som er betalt ved uttak blir også nevnt som kritikkverdige forhold).

Alt i alt ser det ut som og kjennes det ut som jeg holdes frem som en syndebukk da det tydeligvis er avdekket en del andre kritikkverdige forhold ved bedriften. (NEEEEEEIDA, DET ER INGEN UNNSKYLDNING FOR Å SENDE PAKKER PRIVAT OG BELASTE ARBEIDSGIVER).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dokumentasjon for forsikringsformål.

Litt sært, og jeg - som kjøper en del på finn - kjenner blodet koke når jeg leser slikt.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt inn bud, fått aksept, og så har handelen "dødd bort".

 

Finn er ikke en takseringstjeneste, men en møteplass for kjøpere og selgere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...