Gå til innhold

Dette var de beste mobilproduktene i 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har galaxy watch 46mm og er helt greit fornøyd med den. Men jeg ser at de smartklokkene fortsatt har langt å gå når det gjelder tjenester/apper og hvor strømlinjeformet alt er. Samt at jeg irriterer meg at jeg ikke kan få samsung pay som klokken støtter, på min iphone. Det er de små tingene som mangler, og jeg liker tanken på å kunne fritt velge plattform og at alt skal virke knirkefritt

Lenke til kommentar

Jeg har galaxy watch 46mm og er helt greit fornøyd med den. Men jeg ser at de smartklokkene fortsatt har langt å gå når det gjelder tjenester/apper og hvor strømlinjeformet alt er. Samt at jeg irriterer meg at jeg ikke kan få samsung pay som klokken støtter, på min iphone. Det er de små tingene som mangler, og jeg liker tanken på å kunne fritt velge plattform og at alt skal virke knirkefritt

 

Så vidt jeg vet er ikke Samsung Pay etablert i Norge? Vi med Samsung mobil bruker Google Play og ikke Samsung Pay.

Har selv en Garmin klokke, her kan man benytte Garmin Pay some er godkjent av en rekke banker i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg har galaxy watch 46mm og er helt greit fornøyd med den. Men jeg ser at de smartklokkene fortsatt har langt å gå når det gjelder tjenester/apper og hvor strømlinjeformet alt er. Samt at jeg irriterer meg at jeg ikke kan få samsung pay som klokken støtter, på min iphone. Det er de små tingene som mangler, og jeg liker tanken på å kunne fritt velge plattform og at alt skal virke knirkefritt

Du forventer nok at det skal være sånn siden du bruker iPhone. De som kommer fra Android synst sikkert at alt er som det skal være siden din beskrivelse stemmer mye overens med Android telefoner. Har du prøvd Apple watch? Den mangler batteritid, men er ellers bra på apps og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har galaxy watch 46mm og er helt greit fornøyd med den. Men jeg ser at de smartklokkene fortsatt har langt å gå når det gjelder tjenester/apper og hvor strømlinjeformet alt er. Samt at jeg irriterer meg at jeg ikke kan få samsung pay som klokken støtter, på min iphone. Det er de små tingene som mangler, og jeg liker tanken på å kunne fritt velge plattform og at alt skal virke knirkefritt

 

Galaxy watch på en iPhone? Mister man ikke da et drøss med funksjoner som man ville hatt med en Android-telefon?

Lenke til kommentar

Jeg har galaxy watch 46mm og er helt greit fornøyd med den. Men jeg ser at de smartklokkene fortsatt har langt å gå når det gjelder tjenester/apper og hvor strømlinjeformet alt er. Samt at jeg irriterer meg at jeg ikke kan få samsung pay som klokken støtter, på min iphone. Det er de små tingene som mangler, og jeg liker tanken på å kunne fritt velge plattform og at alt skal virke knirkefritt

 

Hva har det med artikkelen å gjøre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Galaxy watch? Årets produkt? Hæ? Største drittklokka noensinne produsert. Kan ikke telle skritt innendørs, meget useriøse treningsfunksjoner, pulsmåleren er helt på bærtur, blir overopphetet, skryter av Spotify på klokka som har lagt på røret for lengst og sagt at de dropper Tizen, været henger i en evighet før det oppdaterer seg, søvnmåleren måler søvn når du sitter i ro og ser film i sofaen og når du faktisk sover så registrerer den ikke dyp søvn riktig..

 

Kort fortalt en klokke man overhodet ikke kan stole et sekund på. Hardwaren er top notch, men programvaren suger galle..

 

Har hatt mange samsungklokker, nå gir jeg opp det merket.

 

Og nei, akkurat DU har ikke det problemet med DIN Samsungklokke nei.. jeg vet den kommentaren kommer. Jeg har vært i eierruset av en nyervervet klokke, og blind av kjærlighet til min kosteligste..

 

Men sorry, Samsung watch er søppel!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...