Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg berre heilt på tryne?


Anbefalte innlegg

Har truffet en gutt å han har gitt inntrykk for at han liker meg, han har liksom på ein måte sakt at han gjør det. Her om dagen sa eg at likte han, å nå føle det ut som om han ignorere meg heilt.

Har spurt han om eg har skremt han vekk, men det hadde eg ikke. 

Spurte han om å finne på noe før jeg reiser hjem til jul, å det kunne med godt sa han. Nå reiser jeg om 2 dager å har ikke hørt noe fra han.

 

Er eg ein tulling som trudde at han likte meg å at det muligens kunne bli noe?

Va det dumt å sei at jeg likte han?

Alt i hodet mitt går rundt å eg aner ingenting.

Hva kan jeg gjøre?

Skal jeg berre ignorere han?

Skal jeg snakke med han?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han ikke har tatt initiativ så er det nok en av disse

 

1) Han gjennomgår en livskrise og kan ikke prioritere deg. Da må du ta initiativet.

2) Han er ikke interessert. Da må du ta initiativet for å overbevise han, dog uten å bli en stalker.

3) Han er en usikker mann. Da må du ta initiativet.

 

 

Skal du la den potensielle "love of your life" gå til noen andre fordi du sitter på gjerdet?

 

Ta initiativ. Hvis han ikke er interessert så sier han ifra på en langt hyggeligere måte enn det jenter flest gjør... Så du taper neppe ansiikt.

 

Og en liten avsløring fra "manospfæren": veldig mange menn tenner på at kvinner tar initiativet. Og tro det eller ei så synes veldig mange menn det er sexy å flørte med folk de anser som likeverdige og ikke bare et jaktbytte når man skal finne seg en livspartner. Menn flest tror jeg liker å føle seg begjært, og ikke bare den som begjærer. Så vis han at du er faktisk er interessert! Gi litt pupp! (i både overført og bokstavelig forstand).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Har alltid vore fascinert at en skal lukte kroppsspråk av hva damene vil og hvis ikke så har en ikke kjemien. Ikke rart at de fleste forhold går til helvete. Må visst vende oss til det meste i de siste tider. Det var ei vis så til meg at menneske er kun sammen for det seksuelle og ikke kjærligheten siden de ikke vet hva det er. Begjær er ikke det samme som kjærlighet.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det vi mennesker tar for gitt er at vi er forskjellig, og når det kommer til sosiale antenner, og hvordan kodene faktisk fungerer er det ikke alltid like lett å forstå for alle. 

 

Derfor synes jeg det er fint at du, TS faktisk spør om hvordan man går fram. Fordi vet du en ting? Det er ikke mange som tør å være såpass ærlig om at de ikke har peiling på situasjonen. 

 

Gi deg selv en klapp på skulderen, og fin på noe med denne fyren, det kan da ikke være så ille. Og er jo litt enig med enkelte her at det ofte er slik at jentene er litt for lite aktive i å finne på noe, dette er dog noe jeg kan innbille meg (som resten), og at det rett og slett er fordommer, men uansett: ta kontakt, og kom med noe konkret; f.eks; kino, kaffe eller noe annet? Du vet jo ikke før du har prøvd. :)

 

Og kjære deg, du er overhode ikke "på tryne". Å være usikker er noe vi alle opplever en gang iløpet av livet, og det sosiale er ikke alltid det som er det enkleste i livet. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har alltid vore fascinert at en skal lukte kroppsspråk av hva damene vil og hvis ikke så har en ikke kjemien. Ikke rart at de fleste forhold går til helvete. Må visst vende oss til det meste i de siste tider. Det var ei vis så til meg at menneske er kun sammen for det seksuelle og ikke kjærligheten siden de ikke vet hva det er. Begjær er ikke det samme som kjærlighet.

Forsåvidt enig.

Det er for meg også en gåte at til og med voksne folk driver med renkespill og fasader når man dater. Jeg er også enig i at det er grunnen til at nær alle forhold ryker. Folk finner hverandre med å sende falske signaler og ingen er ærlige av frykt for å ikke bli godtatt. Da lager man bare en illusjon som før eller senere brister og man har kastet bort kanskje flere år av hverandres tid.

 

Jeg synes allikevel at begjær og kjærlighet godt kan skli inn i hverandre og for all intensjon være det samme - men bare når man er ærlig fra begynnelsen.

Våre dyriske behov og våre kulturelle forestillinger av kjærlighet kan godt fungere sammen, men kun om man er ærlig og velger det man virkelig ønsker - ikke hva man tror samfunnet ønsker.

 

Jeg er "brutalt" ærlig når jeg dater. Jeg sier og gjør ting som "de fleste" ikke liker, og som jeg vet "koster meg" muligheter hos en potensiell partner.

For eksempel vet jeg at jeg har større sannsynlighet for å score og lande et forhold om jeg spanderer på dama og varter henne opp hele tiden, men da får jeg bare ei dame jeg ikke vil ha. Jeg vil at ei egoistisk og overfladisk dame skal "velge" meg bort, og om jeg presenterer meg som om jeg ønsker ei datter jeg kan knulle og ikke en likeverdig partner med bein i nesa så er det jo min egen feil om ei uselvstendig, narsissistisk dame biter på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig.

Det er for meg også en gåte at til og med voksne folk driver med renkespill og fasader når man dater. Jeg er også enig i at det er grunnen til at nær alle forhold ryker. Folk finner hverandre med å sende falske signaler og ingen er ærlige av frykt for å ikke bli godtatt. Da lager man bare en illusjon som før eller senere brister og man har kastet bort kanskje flere år av hverandres tid.

 

Jeg synes allikevel at begjær og kjærlighet godt kan skli inn i hverandre og for all intensjon være det samme - men bare når man er ærlig fra begynnelsen.

Våre dyriske behov og våre kulturelle forestillinger av kjærlighet kan godt fungere sammen, men kun om man er ærlig og velger det man virkelig ønsker - ikke hva man tror samfunnet ønsker.

 

Jeg er "brutalt" ærlig når jeg dater. Jeg sier og gjør ting som "de fleste" ikke liker, og som jeg vet "koster meg" muligheter hos en potensiell partner.

For eksempel vet jeg at jeg har større sannsynlighet for å score og lande et forhold om jeg spanderer på dama og varter henne opp hele tiden, men da får jeg bare ei dame jeg ikke vil ha. Jeg vil at ei egoistisk og overfladisk dame skal "velge" meg bort, og om jeg presenterer meg som om jeg ønsker ei datter jeg kan knulle og ikke en likeverdig partner med bein i nesa så er det jo min egen feil om ei uselvstendig, narsissistisk dame biter på.

 

boom  :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...