Gå til innhold

Alle betalingsterminaler må støtte kontaktløs betaling innen 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Flott, bare synd at det er et mindretalls banker som vil støtte Google Pay osv...

 

 

Da får du bruke din forbrukermakt og bytte bank, og fortell den gamle nøyaktig hvorfor når de ringer for å få deg tilbake som kunde..

Lenke til kommentar

Hvis du er avhengig av å undersøke alle transaksjonene dine for å kunne si at du har kontroll nok på økonomien din til at det ikke oppleves uforsvarlig, tjener du enten veldig lite eller så har du lav terskel for å kalle noe uforsvarlig.

 

Jeg skjønner ikke. Jeg betaler med Google Pay, og får varsel etter hvert kjøp. Hvorfor skal jeg da måtte lete gjennom alle transaksjonene for å legge merke til dette?

Lenke til kommentar

Problemet alle komplettbank\remember\coop mastercard\trumf visa etc som ikke tar gebyrer eller årsavgift tilbyr ikke google pay.

Skandiabanken\nordea tar avgift så vil ikke gå for det.

 

Uansett kontantløs betaling er enklere.

 

SBanken og Sparebanken Sør ser ut til å ikke ha årsgebyr. Nordea har 50kr/år.

Opplever GPay som enklere enn kontaktløs kort. Kjappere å dra opp mobilen enn å lete frem riktig kort. Dessuten slipper du å taste pin ved beløp over 200 kr (gitt at du kan låse opp mobilen med fingeravtrykk). Betaling med Garmin klokka er litt mer pes da du må taste inn pinkode før dagens første betaling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...