Gå til innhold

Brukt gamer pc på lavt budsjett ønskes kjøp, hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er på utkikk etter en pc som klarer å spille overwatch. Jeg har et reaktivt stramt budsjett, så jeg leter etter brukt på finn.

 

Jeg er litt redd for er å bli lurt, så jeg lurte på om dere kunne hjulpet meg å tatt en titt?

 

Av de som ligger ute på finn.no akkurat nå, så kan jeg velge mellom disse:

 

 

Er noen av disse verdt det dem selges for? og hvor får jeg mest for pengen? Jeg trenger egentlig ikke skjerm, mus og tastatur, Men ser at dette følger med på noen av dem.

 

Det viktigste er altså at pcen klarer å kjøre overwatch :)

 

På forhånd tusen takk!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt liten SSD men ellers bra specet. 

 

Når bare prosessor og skjermkort i den riggen alene koster 6000 nytt i butikk nå, så ville jeg aldri klaget på å få hele denne PCen til 5000.

 

Er et røverkjøp.

 

 

liten ssd veier opp for alt det brasket som han så på med gpuer som 750 960. 

Kjør på den som Rrhoads fant!

 

Enig, de 5 PCene i hovedinnlegget var triste saker, elendige skjermkort, kan ikke sammenlignes med 1070 en gang :)

 

Skal du ha en billig PC, og mye for pengene så kjøp den Rrhods linker til før den forsvinner fra finn. Er vel bare tidsspørsmål før den går, gode tilbud er mangelvare på finn.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

 

Legg inn navn og adresse fra annonse på gulesider.no så får du opp tlf nr til fyren og kan ringe og sjekke om den er tilgjengelig og si du tar den tvert.

Sikkert +hundre andre lurendreiere som har sendt skambud etc på melding eller sagt de skal ha den, men må vente litt med betalingen, fortalt at pc ikke er verdt en dritt mer enn 1500,-, med detaljert beskrivelse hvorfor etc etc.

 

Godt mulig at han da setter pris på at du er konkret og bestemt og du får den tross andre "avtaler" som er like sikret som en liten Ål i en Krabbeteine.

Postkassa han sin kan være så full av dritt henvendelse at han har gitt opp salget for nå.

 

Se så og følg oppskriften NÅ om du er interessert i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor i landet holder du til? Tenkte selge min egen før jeg reiser til jul, men ønsker ikke sende med posten. Er i Oslo.

Alt er inne i et lite kabinett fra Fractal Node (304):

 

GPU: EVGA GTX 780Ti
CPU: Intel i7-4770k med Noctua NH-D15
RAM: Corsair Vengeance 2 x 8gb, 1866 MHZ
Hovedkort: ASUS Maximus VI Impact z87
SSD: Samsung 840 256 gb (har en uåpnet 120gb ssd som kan kobles til, men har ikke trengt det selv. Kun brukt til csgo, overwatch og nettleser).

Wifi: D-Link DWA-192

Av utstyr jeg tenkte ta med videre, men som kan selges ved behov:
Zowie EC2-a, Steelseries 6gv2, Sennheiser G4me one og BenQ XL24020Z

Har kvittering på alt.

Endret av skycharizards
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor i landet holder du til? Tenkte selge min egen før jeg reiser til jul, men ønsker ikke sende med posten. Er i Oslo.

 

Alt er inne i et lite kabinett fra Fractal Node (304):

 

GPU: EVGA GTX 780Ti

CPU: Intel i7-4770k med Noctua NH-D15

RAM: Corsair Vengeance 2 x 8gb, 1866 MHZ

Hovedkort: ASUS Maximus VI Impact z87

SSD: Samsung 840 256 gb (har en uåpnet 120gb ssd som kan kobles til, men har ikke trengt det selv. Kun brukt til csgo, overwatch og nettleser).

 

Wifi: D-Link DWA-192

 

Av utstyr jeg tenkte ta med videre, men som kan selges ved behov:

Zowie EC2-a, Steelseries 6gv2, Sennheiser G4me one og BenQ XL24020Z

 

 

 

 

 

Jeg holder til i Hønefoss, så ikke umulig å få til noe der  :)

Endret av snabelkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...