Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Men først til noko heilt nytt. For dei som likar både Persona og dansing, er det to flunkande nye spel på veg. Persona 5: Dancing in Starlight og Persona 3: Dancing in Moonlight prøvar å gjenta suksessen til Persona 4: Dancing All Night. Her blir det hektig musikk og mykje dansing med heltane frå Persona-serien."

 

Bare for ordens skyld kom Persona 4: Dancing All Night til PSVita i 2015, men slippes digitalt på PS4 samtidig med Persona 3 og 5 dansespillene. Det er også med i samlepakken Persona: Endless Night Collection. PS4-versjonen kom riktignok tidligere i år til PS4 i Japan, men har aldri vært utgitt på PS4 før i vesten. Jeg regner det dermed kanskje ikke som et "nytt" spill, men helt klart et spill å glede seg til i desember. :)

Lenke til kommentar

Har sett litt rundt etter Katamari Damacy til switch, virker som ingen har det til pre-order. Finner ingen spor etter det utenom oppføringer av japansk utgave på ebay. Har nettopp skaffet meg en switch og hadde elsket å ha det spillet på den.. Håper det pluttselig dukker opp.

 

Ellers er Persona Dancing spillene en must have for min del. Holdt på å importere japansk utgave når det kom, men siden det var sikret en western-release har jeg ventet.

 

Oh, og Earth Defence Force 5. Ohyeah! Fanstastisk serie. Lurer på om den kommer på PC etterhvert? Jeg er helt elendig med FPS spill på konsoll..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...