Gå til innhold

Hvor lenge spiller dere dataspill hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor lenge spiller der data hver dag?

Og spiller dere mest online eller singleplayer?

Betro dine maraton-skjermtitting her!!! :xmas:

Endret av trouble-man
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kommer ann på hvor mye jeg har å gjøre, om jeg har spill å spille.

I såfall, 4-5 timer

Spiller bare singel player spill....

Endret av Morpheus^
Skrevet

Jeg spiller egentlig bare mindre og mindre spill nå om dagen, og bruker mer og mer tid på fora, IRC og slikt. Men det går vel med omtrent en time til spilling hver dag (for det meste cs-cw's i ED-ladderen med klanen).

Skrevet

Det spørs veldig .. men hvis madammen ikke er på besøk, blir det fort vekk 5-6 timer altså.

Spiller hovedsakling Anarchy Online, og evt. bra single player spill som blir utgitt. For tiden er det da NFS:U jeg spiller, men er lei av det nå.

Skrevet

Alt for lenge.......... spes nåe jeg har fått kloa i et nytt spill jeg bare må komme litt lenger på før jeg legger meg.... i natt ble det kl 4...

dro på jobb 9.... :roll:

Skrevet

Hvis det er virkelige gode spill å spille kan det fort gå 6 - 8 timer om dagen. Er det fremdeles gode spill å spille i sommerferien blir det fort 12 - 14 timer om dagen!

Skrevet

De dagene det er skole spiller jeg sånn ca 5 timer om dagen, og når det er helg eller vi har fri o.l. så spiller jeg vel 8 timer hvis jeg ikke er ute å gjør no annet da :p

Spillene jeg spiller nå for tiden er CS 1.6, WC3 tft og NFS: Underground :thumbs:

Alle online

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...