Gå til innhold

Brukere melder om at Huawei Mate 20 Pro-skjermen blir grønn i kantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvor mange som har kjøpt denne. At noen på reddit har det problemet spiller jo veldig liten rolle. Har den selv, ingen problemer med den. Kanonbra telefon

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bytte skjerm på min, tar liksom 2-3 dager før en legger godt merke til det, da det blir verre å verre. Hatt min til i 4 dager nå etter den kom tilbake fra rep, men nå er samme h%/&$$e igang igjen. Men kanskje forventet da det ble LG display også etter rep...

Skrevet

Takk for tips 

Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd..

Hvorfor ikke?

I verste fall er det bare å sende inn for å få gratis fiks

Jeg hadde aldri godtatt at min flunkende nye telefon skulle ha blitt "reparert". Da hadde jeg krevd ny mobil eller pengene tilbake.

• Liker 2
Skrevet

På samme måte som at en bil til 1 million eller et fly til 100 millioner også må på reperasjon i blandt? Selvom noe er dyrt, så er det ingen automatikk i at det ikke kan være noe feil på produktet.

Apple fanboy logikk.

• Liker 2
Skrevet

På samme måte som at en bil til 1 million eller et fly til 100 millioner også må på reperasjon i blandt? Selvom noe er dyrt, så er det ingen automatikk i at det ikke kan være noe feil på produktet.

Apple fanboy logikk.

Jaha? Både det innlegget og dette blir skrevet fra en OnePlus 6.

• Liker 3
Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

"Gluegate" ? Kan ikke de finne på noe bedre.. Dritt lei av å høre "gate" ditt og datt.. Gate betyr port..?

Problemet kalles gategate
Skrevet

Hmmm... minner litt om de brunoransje(?) flekkene som kommer langs kantene på MacBook Pro med touchbar. Riktignok dukker ikke disse alltid opp, og de dukker heller ikke opp samme sted hele tiden.

Gjest Slettet-vpGeLVii
Skrevet

Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon.

Og da ble det service?

Skrevet

Har mate 20pro og er knallfornøyd.. Enda mer fornøyd når jeg sjekka og fant ut at jeg har boe skjerm...

Hvor kjøpte du telefonen, hvis det stemmer at du har Boe skjerm? Har lest at alle i dette markedet kommer med LG.

Skrevet

Hva skjer med at alle nye mobiler har noe galt? iPhone XS/XS Max med beautygate og chargegate og Mate 20 Pro med Gluegate? Hva skjer?

Flere som kjøper, flere med tilgang til Internett.

• Liker 1
Skrevet

Fikk også disse symptomene på min etter en stund.. Var på power idag og fikk utlevert en ny:) krysser fingrene for at denne klarer seg!! Desidert den Beste telefonen jeg har hatt noen gang. Alt er sinnsykt! Har ikke andre ord!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...