Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - 4 mbit i helgen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forbindelse med din bestilling av Quattro Weekend gratis har vi gjennomført en kvalitetstest av din bredbåndslinje.

Resultatet av denne testen viser beklageligvis at kvaliteten ikke tilfredsstiller våre krav til levering av Quattro-produkter.

Din Quattro bestilling er derfor kansellert.

 

Bah.

Lenke til kommentar
I forbindelse med din bestilling av Quattro Weekend gratis har vi gjennomført en kvalitetstest av din bredbåndslinje.

Resultatet av denne testen viser beklageligvis at kvaliteten ikke tilfredsstiller våre krav til levering av Quattro-produkter.

Din Quattro bestilling er derfor kansellert.

 

Bah.

fikk den jeg og, prøv å la routern helt alene på nettet så ikke noe trafikk kommer fra pcen, da funka det for meg.

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Humm. Nå er jeg noe usikker på hva brukernavn/passordet er. Fant en gammel lapp med overskriften "her kommer ditt utstyr samt brukernavn og passord", men når jeg skulle logge inn, ble hverken kundenr/passord eller brukerid (mail)/ passord fra denne lappen akseptert. Hva brukte dere? :blush:

Lenke til kommentar
Humm. Nå er jeg noe usikker på hva brukernavn/passordet er. Fant en gammel lapp med overskriften "her kommer ditt utstyr samt brukernavn og passord", men når jeg skulle logge inn, ble hverken kundenr/passord eller brukerid (mail)/ passord fra denne lappen akseptert. Hva brukte dere? :blush:

passord og brukernavn samme som på mailen.

Lenke til kommentar

Hei xxxxx xxxxxxxx                                                Kundenr: 101xxx

 

 

Takk for din bestilling av Quattro Weekend gratis.

 

Din bredbåndslinje er nå oppgradert til 4000/704 kbps som du vil beholde til 22.12.2003 kl 00:00.

 

Vi ønsker deg en rask Quattro-opplevelse i denne perioden.

 

Funker helt rått, får nesten 450kB/sec *yiiiiihaaaaaaaa*

 

Hehe... :thumbs:

Lenke til kommentar
I forbindelse med din bestilling av Quattro Weekend gratis har vi gjennomført en kvalitetstest av din bredbåndslinje.

Resultatet av denne testen viser beklageligvis at kvaliteten ikke tilfredsstiller våre krav til levering av Quattro-produkter.

Din Quattro bestilling er derfor kansellert.

 

Bah.

fikk den jeg og, prøv å la routern helt alene på nettet så ikke noe trafikk kommer fra pcen, da funka det for meg.

 

:D

prøvde også det, hjalp ikke *snufs* :no:

Lenke til kommentar
Har 8mbit fra NGT jeg til en god pris så jeg brr meg ikke om det tilbudet :p;)

Og dette var relevant i forhold til topic på hvilken måte? Innlegget ditt rapporteres til moderator da det kun er skrevet for å provosere.

 

Å herregud så lei jeg er av slike kverrulerende idioter som sitter på forume hele tiden å leter etter folk som har bomma litt på topicen.. dere ølegger forumet.

 

han som laga tråden var ikke ute etter noe svar, han bare informerte, og han som du quota sa det med et smil..( :p ) tviler på han prøvde å provesere noen ffs!

 

JA! dette inlegget er HEEELT sikker off topic..

Lenke til kommentar
Funker helt rått, får nesten 450kB/sec *yiiiiihaaaaaaaa*

 

Hehe... :thumbs:

Ahhh, så stygt ass. Hvorfor har jeg ikke så

bra linje denne gangen. Irriterende å BARE laste ned

på 350 kB/s!! Hehehe neida, klager ikke altså :cool:

Syntes bare det er litt rart at det skal være så forskjellig.

Hadde selvfølgelig ikke hatt noe imot å laste ned på

over 400kB/s

Lenke til kommentar

Timesprisen for den ekstra hastigheten er jo horribel uansett hvordan du regner på det. Nei takk sier nå jeg. En fast, billig månedsavgift kan jeg tåle, men venter heller noen minutter ekstra på min allerede kjappe linje enn å betale 98kr for et døgn. Skal det ha noen positiv effekt så må de gi det bort gratis i perioder, ikke dette svadaet her. Er man over 15 år ville man aldri funnet på å betale de blodprisene som er oppgitt, spesielt ikke for så latterlig korte perioder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Å herregud så lei jeg er av slike kverrulerende idioter som sitter på forume hele tiden å leter etter folk som har bomma litt på topicen.. dere ølegger forumet.

 

han som laga tråden var ikke ute etter noe svar, han bare informerte, og han som du quota sa det med et smil..( :p ) tviler på han prøvde å provesere noen ffs!

 

JA! dette inlegget er HEEELT sikker off topic..

Ironi er fin bil. 'Allyse' er f.eks moderator selv, og Anders Leipstad har vært her lenge nok til å få med seg det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...