Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - 4 mbit i helgen!


Anbefalte innlegg

kommer opp dette:

 

Quattro ikke tilgjengelig

Quattro er kun tilgjengelig i kombinasjon med følgende abonnementer:

 

Bravo 1000

Charlie 1500

Delta 2000

Med ditt abonnement, , kan du dessverre ikke bestille Quattro

 

hvorfor det dà?

jeg har Bravo 1000, jeg hadde 4mbit forrige gang de hadde test helg. Bor sentralt, naboer får, men ikke jeg. hvorfor i ****** får ikke jeg da? nextgentel kan irritere ett tre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer opp dette:

 

Quattro ikke tilgjengelig

Quattro er kun tilgjengelig i kombinasjon med følgende abonnementer:

 

Bravo 1000

Charlie 1500

Delta 2000

Med ditt abonnement, , kan du dessverre ikke bestille Quattro

 

hvorfor det dà?

jeg har Bravo 1000, jeg hadde 4mbit forrige gang de hadde test helg. Bor sentralt, naboer får, men ikke jeg. hvorfor i ****** får ikke jeg da? nextgentel kan irritere ett tre!

Hva med å sende en mail til dem og spørre :roll:

Lenke til kommentar
kommer opp dette:

 

Quattro ikke tilgjengelig

Quattro er kun tilgjengelig i kombinasjon med følgende abonnementer:

 

Bravo 1000

Charlie 1500

Delta 2000

Med ditt abonnement, , kan du dessverre ikke bestille Quattro

 

hvorfor det dà?

jeg har Bravo 1000, jeg hadde 4mbit forrige gang de hadde test helg. Bor sentralt, naboer får, men ikke jeg. hvorfor i ****** får ikke jeg da? nextgentel kan irritere ett tre!

Hva med å sende en mail til dem og spørre :roll:

de svarer nok ikke før på mandag :( sier de, ops du kunne fått, men siden helgen er over så kan du ikke få lengre.

Lenke til kommentar
kommer opp dette:

 

Quattro ikke tilgjengelig

Quattro er kun tilgjengelig i kombinasjon med følgende abonnementer:

 

Bravo 1000

Charlie 1500

Delta 2000

Med ditt abonnement, , kan du dessverre ikke bestille Quattro

 

hvorfor det dà?

jeg har Bravo 1000, jeg hadde 4mbit forrige gang de hadde test helg. Bor sentralt, naboer får, men ikke jeg. hvorfor i ****** får ikke jeg da? nextgentel kan irritere ett tre!

Hva med å sende en mail til dem og spørre :roll:

de svarer nok ikke før på mandag :( sier de, ops du kunne fått, men siden helgen er over så kan du ikke få lengre.

Ved eventuelle spørsmål kan du kontakte vår kundeservice via vårt kontaktskjema http://www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema eller på telefon 55 52 79 79 (hverdager 8-21, lørdag 10-17)

 

Kan jo prøve å ringe og se hva de sier, hvis du kommer gjennom :thumbs:

Lenke til kommentar

02.12.2003:

"Vi har nå sjekket linjen din, og ut fra oss ser denne bra ut. Hastigheten er i henhold til abonnement og kvaliteten på linjen ser svært bra ut." :thumbs:

 

19.12.2003:

"I forbindelse med din bestilling av Quattro Weekend gratis har vi gjennomført en kvalitetstest av din bredbåndslinje.

 

Resultatet av denne testen viser beklageligvis at kvaliteten ikke tilfredsstiller våre krav til levering av Quattro-produkter.

 

Din Quattro bestilling er derfor kansellert." :angry:

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg sa det jeg sa er fordi NGT for ett par måneder siden gav 8Mbit til omtrent alle kundene sine. De kan ikke gi raskere enn 8Mbit, derfor lurte jeg på hvorfor akkurat 4Mbit når de kan levere 8?

 

Forstått? :roll:

Det er fordi det er veldig få som kan få 8mbps, og da må denne såkalte testen avvise enda flere. Hele cluet her er å love en hastighet de fleste kan få, slik at dette tilbudet er reelt for flest mulig mennesker

 

Må alle quote meldingen om at de ikke kan få eller? Det bryr flertallet midt på ryggen at dere har fått den meldingen :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar
QUOTE (SBS @ 18/12/2003 : 16:18)

Selv mener jeg at innlegget var helt greit og at hvis du blir provosert av det burde du finne deg en hobby. 

 

 

1. Jeg har en hobby (flere faktisk)

2. Nei jeg ble ikke provosert, innlegget derimot har ingen annen hensikt enn å prøve å skryte (og provosere).

3. Er nok av folk som kommer med totalt unødvendige kommentarer av typen "ædabæda jeg har en 20" LCD og jeg sitter på NTNU med 100Mbit". Moderatorer trenger da strengt tatt ikke følge på?

 

Rapportere innlegget er lite unyttig som å gå i demonstrasjonstog mot diverse kriger, men folk gjør det nå uansett ;)

 

Dette innlegget har blitt redigert av Anders Leipsland, 18/12/2003 : 16:30

 

Anders_

 

er enig, unødvendig å komme med skryte poster, men posten var også informerende

 

det i den form at den fortalte oss at denne personen ikke bryr seg.

 

slik sett er ikke din post noe mer givende (er den?), vi blir her informert om hva du mener om en sak.

 

Vi kan ikke bruke tid på å rapportere alle slike poster, eller, greit nok at du har tid, men hva med moderatorene?

 

bruk heller tid på å rapporter trådstarter, som quoter en annen side (tipper han/hun ikke spurte om tilltatelse til å gjøre dette) som om det var egenprodusert tekst, uten å komme med kilder...

 

unødvendig, dette er et forum. Vil en komme med informasjon greit nok, kast inn en link, og oppsummer det viktigste, kommenter det og spør hva andre folk mener om saken.... men å bringe ALL den informasjonen DU (dere alle) synes er interesant inn på et forum (forum_ sted eller forsamling hvor saker diskuteres), og med den fremgangsmåten, det bør du prioritere å rapportere fremfor en slik sak.

 

Mener jeg.

 

Negxtgentel og 4Mbit_

 

:thumbs:

 

Vil servere reagere raskere, og føre til lavere ping, pga. dette?

eller har det ene og alene med hastigheten (ikke mengden) av data som sendes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...