Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen erfaringer med Bruktbil Invest (skien)?


Håkonv

Anbefalte innlegg

nomore skrev (18 minutter siden):

Så bra at de faktisk fikset en feil som var på bilen du kjøpte da. Hva var feilen? Noen grunn til at du ikke nevnte dette i første innlegg?

Selger sa det var en støv mansjett, det var ikke det men fjærbein. Selger betalte del med en gang uten å blunke. Derfor jeg er fornøyd med service. Jeg påpekte at sommerdekkene jeg fikk med ikke var gode og selger leverte nye (riktignok ikke helt hjem til meg, men jeg sa jeg kunne møte han) dette er grunnen til jeg sier at service har vært bra. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Glad jeg kom over denne tråden. Vurderte å kjøpe en bil  de har ute på finn.no men da bruker jeg ikke mer tid på den.

 

I annonsen står det at bilen selges av privatperson pga overgang til el.bil men på vegvesen står BRUKTBIL INVEST SAGAD ABDUL HUSSEIN AL-SAADWN oppført som eier og Bruktbil invest AS  er vel eier av BRUKTBIL INVEST SAGAD ABDUL HUSSEIN AL-SAADWN? 

Biler en uten skilter og EU kontroll i april og november. Står at den er EU godkjent i annonsen.

 

 

Endret av LBe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Du må ikke finne på å kjøpe bil der!! Datteren min kjøpte sin første bil der. Det viser seg at det er store, men usynlige feil på bilen, som vil koste 100.000 og fikse. Hun har gått til advokat, som jobber med saken, men det er ikke lett for de vrir seg unna, holder ikke avtaler o.l. Det er nå snart halvannet år siden. De lover og lover, men holder ingenting av det de sier. De slutter å ta tlf, osv osv. 

De har «gått konk» flere ganger, og bytter bare navn hver gang for å slippe unna🤮

Endret av Hummus 67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aud Helene skrev (På 29.12.2020 den 20.25):

Selger sa det var en støv mansjett, det var ikke det men fjærbein. Selger betalte del med en gang uten å blunke. Derfor jeg er fornøyd med service. Jeg påpekte at sommerdekkene jeg fikk med ikke var gode og selger leverte nye (riktignok ikke helt hjem til meg, men jeg sa jeg kunne møte han) dette er grunnen til jeg sier at service har vært bra. 

 

Fortsatt fornøyd med bilen du kjøpte der? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så en interessant bil hos denne forhandleren tidligere i år og tok kontakt på telefon for å avtale visning. På avtalt tid var det ingen fra forhandler tilstede i lokalene (på dagtid), fikk ikke kontakt med selger/firma på telefon etter gjentatte forsøk (over flere dager), så tenkte mitt og brukte tiden min hos andre forhandlere heller.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SecoY skrev (På 15.10.2020 den 8.23):

Flott at du registrerer en konto her ene og alene for å støtte dem/forsvare eget tvilsomme bilkjøp.

Du er fornøyd fordi bilen din tilsynelatende ikke er et dårlig kjøp - enn så lenge. Men en bruktbilforhandler burde dømmes ut i fra hvordan de behandler klager, problemer og krav mot dem. At de smiler til deg når de tar pengene dine er ingen god målestokk for hvor bra de er.

Selvsagt kan det være bra biler der, selvsagt kan man ha en positiv opplevelse der. Men når de har like mange klager hos forbrukerrådet som hele Birger N. Haug er det noe rart. Vanskelig å komme fra. Så kanskje de har bedret seg, men likefullt burde det advares mot Bruktbil Invest.

Enig. Tror de positive kommentarene og de som sier de har bare godt å si om dem, er folk som kjenner dem, eller til og med dem selv med falskt navn🙄🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg var innom der på tirsdag og ble enig om kjøp av en bil til min sønn. Den var avtalt å hentes på lørdag, og selger skulle sjekke i mellomtiden om registerreim var skiftet.

Forsøkte å nå dem på telefon gjennom uken, men fikk ikke svar.

På fredag var bilen merket solgt på Finn.no, men det var ikke til meg.

Svært useriøst og skuffende.

Endret av Bilmekaniker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...