Gå til innhold

KOMMENTAR: Spillkulturen gjennomgår en utviklingsfase. Slik blir det bråk av


Anbefalte innlegg

hvor kan jeg raportere et makkverk av artikkel til Gamer.no ? mer utenforstående artikkellforfatter må en lete lenge til.

Anita Sarkisan som det referes til her er en SVINDLER som bruker det faktum at hun kan være en bølle uten konsekvenser.

når det gjelder BFV ingen bryr seg i multiplayer at folk kan være kvinner, men når Singleplayer delen og promoteringen er av en kvinne som har utstyr som er på kanten av historien i 1940 gjøre ting så blir det feil for mange at folk ikke kan forstå det, men synes det er greit at dem sitt eget syn skal være riktig og alle andre skal ties ihjel.

ja jeg mener artikkelen er et makkverk.

Anita Sarkeesian er en av de meget innflytelsesrik mediepersonene og på ingen måte en svindler.

 

Jeg tviler faktisk på at de mest høylytte syterne kjøper BFV på grunn av enspillerdelen. Om de virkelig ikke tåler det så bør de faktisk enkelt og greit innse at spillet ikke er laget for dem. De er da tydeligvis ikke en del av målgruppen lenger.

 

Så kan de holde kjeft og spille noe annet fremfor å oppføre seg som sytet drittunger som er med på å sementere en oppfatning at folk som spiller er umodne og usikre gutter som hyler og skriker når verden ikke gjør som de sier. Denslags burde vi lagt bak oss etter GG-fadesen som heldigvis led en stille død selv om noen åpenbart ikke har fått med seg det memoet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

hvor kan jeg raportere et makkverk av artikkel til Gamer.no ? mer utenforstående artikkellforfatter må en lete lenge til.

Anita Sarkisan som det referes til her er en SVINDLER som bruker det faktum at hun kan være en bølle uten konsekvenser.

når det gjelder BFV ingen bryr seg i multiplayer at folk kan være kvinner, men når Singleplayer delen og promoteringen er av en kvinne som har utstyr som er på kanten av historien i 1940 gjøre ting så blir det feil for mange at folk ikke kan forstå det, men synes det er greit at dem sitt eget syn skal være riktig og alle andre skal ties ihjel.

ja jeg mener artikkelen er et makkverk.

Anita Sarkeesian er en av de meget innflytelsesrik mediepersonene og på ingen måte en svindler.

 

Jeg tviler faktisk på at de mest høylytte syterne kjøper BFV på grunn av enspillerdelen. Om de virkelig ikke tåler det så bør de faktisk enkelt og greit innse at spillet ikke er laget for dem. De er da tydeligvis ikke en del av målgruppen lenger.

 

Så kan de holde kjeft og spille noe annet fremfor å oppføre seg som sytet drittunger som er med på å sementere en oppfatning at folk som spiller er umodne og usikre gutter som hyler og skriker når verden ikke gjør som de sier. Denslags burde vi lagt bak oss etter GG-fadesen som heldigvis led en stille død selv om noen åpenbart ikke har fått med seg det memoet.

Anita Sarkeisian er en bølle. hun valgte å bryte reglene på VIDCON 2017 og kalle folk i salen for Garbage human.

hun angrep en panelist fordi han fikk siste ordet med hans valg for sin kanal om HARRASEMENT.

og ja når du påstår at du trenger over 1mill USD for å lage et makkverk av 5 programmer og bruker 5 år på det da er det noe VELIDG GALT. men du ser ikke det. når du kaller folk sytete så er det fordi du liker de forandringene som har skjedd good for you., men gold del folk er uenig i deg. så ja du tydligvis liker ikke menn, men det igjen er ikke merkelig så ha en god dag videre

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Blir ikke dette som å skulle ha kvinnelige soldater i filmen Dunkirk? Det ville vært en helt utenkelig tanke. Og nei, dette handler ikke om eksludering. Det finnes mange flotte kvinne-narrativ man kan spillmatisere, men slagmarken i 2. verdenskrig er ikke en av dem.

 

Nei, det blir ikke som å ha kvinner i dunkirk.

Det blir som å ha kvinner i historisk korrekte situasjoner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei, det blir ikke som å ha kvinner i dunkirk.

Det blir som å ha kvinner i historisk korrekte situasjoner...

Så den store mengden asiatiske kvinner som sloss for de britiske styrkene i Narvik i betaen er en historisk korrekt situasjon? 

Den store mengden kvinner (noen få. Omtrent 5 per runde) var i multiplayer.

Om du noensinne har spilt battlefield så hadde du vært klar over at multiplayer ikke har noe som helst med historie å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I første trailer ser man en britisk spion, som sloss sammen med opprørsstyrker, bak fiendens linjer i Frankrike.

Hun bruker en tidsriktig protese, med variere for å bøye protesen. (denne var tilgjengelig siden før første verdenskrig)

 

Ansiktsmalingen stemmer med den brukt av flere tropper under krigen, og gir igjen mening da hun ikke er en proff soldat.

 

Hvor har du det fra at hun er en spion?

Og ansiktsmalingen som ble brukt i krigen var vel svart/rød og hvit (101 airborne), den blå ansiktsmalingen kommer av at DICE har sett for mye Braveheart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

I første trailer ser man en britisk spion, som sloss sammen med opprørsstyrker, bak fiendens linjer i Frankrike.

Hun bruker en tidsriktig protese, med variere for å bøye protesen. (denne var tilgjengelig siden før første verdenskrig)

 

Ansiktsmalingen stemmer med den brukt av flere tropper under krigen, og gir igjen mening da hun ikke er en proff soldat.

 

Hvor har du det fra at hun er en spion?

Og ansiktsmalingen som ble brukt i krigen var vel svart/rød og hvit (101 airborne), den blå ansiktsmalingen kommer av at DICE har sett for mye Braveheart.

Fra Dice sin egen beskrivelse av hva som skjer i traileren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den store mengden kvinner (noen få. Omtrent 5 per runde) var i multiplayer.

Om du noensinne har spilt battlefield så hadde du vært klar over at multiplayer ikke har noe som helst med historie å gjøre.

En av fire klasser på alliert side var vell asiatiske kvinner? Det er relativt mange i et slag der ingen asiatiske kvinner meg bekjent deltok.

 

Multiplayer har da ‘noe som helst’ med historie å gjøre gitt at en prøver å portrettere historiske slag. At alt ikke pleier å være realistisk tror jeg ingen blir overrasket over, men en har likevel tidligere prøvd å gjøre det mest mulig autentisk. I bf5 virker det som en gjør det motsatte, i form av utkledning og mikking på utstyr, noe som gir en dårligere spillopplevelse for en del.

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Anita Sarkeisian er en bølle. hun valgte å bryte reglene på VIDCON 2017 og kalle folk i salen for Garbage human.

hun angrep en panelist fordi han fikk siste ordet med hans valg for sin kanal om HARRASEMENT.

og ja når du påstår at du trenger over 1mill USD for å lage et makkverk av 5 programmer og bruker 5 år på det da er det noe VELIDG GALT. men du ser ikke det. når du kaller folk sytete så er det fordi du liker de forandringene som har skjedd good for you., men gold del folk er uenig i deg. så ja du tydligvis liker ikke menn, men det igjen er ikke merkelig så ha en god dag videre

Nei, hun kalte ikke folk i salen for garbage. Hun kalte en gruppe som hadde satt seg helt foran med den ene hensikt å lage kvalme for henne for garbage og der er jeg faktsik helt enig med henne.

If you search my name on YouTube you get s***heads like this dude,” Sarkeesian said of Benjamin, “who are making these dumbass videos that just say the same s*** over and over again. I hate to give you attention because you’re a garbage human, but the fact that these dudes are making endless videos that go after every feminist over and over again I think is part of the issue of why we need to have these conversations.

Så når Sarkeesian får 2500% mer backing for å lage video enn hun ba om så er noe "VELDIG GALT"? Ja særlig :rofl: . Jeg synes det er rimelig patetisk at det er det som trekkes frem hver gang noen vil si noe negativt om Sarkeesian.

 

Hun har fått flere priser og er i flere år kåret til en av de mest innflytelsesrike menneskene på Internet.

 

Og til sist. Jeg kaller ikke disse folkene sytete fordi jeg er uenig med dem eller har en annen oppfatning av hvordan spillet er eller skal være. Jeg kaller dem sytete på grunn av måten de oppfører seg.

Endret av ism_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

Det står ingenting om at hun er en spion :hmm:

"The Reveal Trailer is a good example of this, as it depicts the frantic fights in Northern France in an unexpected time period, early in the war. You’ll experience iconic WW2 elements such as paratroopers dropping from the sky near a mission-critical bridge. However, this time it’s part of the German offensive on the British positions along the Escaut, which later would lead to the dramatic events of Dunkirk."

Lenke til kommentar

 

Den store mengden kvinner (noen få. Omtrent 5 per runde) var i multiplayer.

Om du noensinne har spilt battlefield så hadde du vært klar over at multiplayer ikke har noe som helst med historie å gjøre.

En av fire klasser på alliert side var vell asiatiske kvinner? Det er relativt mange i et slag der ingen asiatiske kvinner meg bekjent deltok.

 

Multiplayer har da ‘noe som helst’ med historie å gjøre gitt at en prøver å portrettere historiske slag. At alt ikke pleier å være realistisk tror jeg ingen blir overrasket over, men en har likevel tidligere prøvd å gjøre det mest mulig autentisk. I bf5 virker det som en gjør det motsatte, i form av utkledning og mikking på utstyr, noe som gir en dårligere spillopplevelse for en del.

En av fire ja. Kun skarpskyttere fra allierte sin side.

Dvs 1 av 8 karakterer om det hadde vært likt fordelt, men det var langt flere som spilte assault og medic, da de enda ikke var balanserte.

 

Kun 28% sjanse for at noen spilte recon. Og da, måtte også være alliert.

 

Altså 28% av 32 spillere. Så det blir under 9.

 

Multiplayer har ikke noe med historie å gjøre.

Tyskere kan springe rundt med våpen fra de allierte.

Tyskere kan ha jetpacks.

Våpen og stridsvogner som aldri fantes.

 

Du kan spille d dagen og la Tyskland vinne.

Lenke til kommentar

denne gruppen som kom var i utgangspunktet de eneste som var der. (de kom 10min flr panelet startet) og de kom faktisk for å høre på sa INGENTING før hun VALGTE å kalle Sargon of Akkad en Garbage human fordi han er en av hennes sterkeste kritikere. hva hun gjorde mot Boggie2988 er MYE MYE VERRE og det fikk heller ingen konsekvenser når folk vet at han sliter med soical anxiety.

 

at du kan forsvare dette menneske sier vel alt om hvordan du liker mobbere, men greit har forstått at du er en mobber.

 

Ja det var vel derfor Vidcon 2017 unnskylde seg overfor Sarkeesian. Fordi hun er en mobber? Nei, jeg tror nok ikke det du. Det er en grov fordreining av hva dette handler om. Det er ikke Sarkeesian som er mobberen i det forholdet.

Although it was unprovoked at that moment, VidCon 2017 had apologized to Anita Sarkeesian. However, Hank and John Green, the people who run the convention, claimed that she couldn’t be blamed for her reaction considering the history of criticism and harassment she’s received from Sargon and others over the years.

They said that Anita had been a subject of harassment over time which was “cultivated” and “resulted in followers doxxing, harassing, intimidating, and even threatening the lives of the creators on these panels.”

Endret av ism_InnleggNO
Lenke til kommentar

Jada, det er en håndfull duster fyrer som ikke skjønner hva saken handler om som har hauset hverandre opp i kommentarfeltet. Big deal.

Alle de som mener noe annet enn deg er altså duster som ikke skjønner hva saken handler om?

Er det rart det blir krig i verden...

 

Blir ikke dette som å skulle ha kvinnelige soldater i filmen Dunkirk? Det ville vært en helt utenkelig tanke. Og nei, dette handler ikke om eksludering. Det finnes mange flotte kvinne-narrativ man kan spillmatisere, men slagmarken i 2. verdenskrig er ikke en av dem.

Det finnes faktisk profesjonelle filmkritikere som klagde over mangelen på både kvinner og mørkhudede i nettopp denne filmen.

 

Jeg tviler faktisk på at de mest høylytte syterne kjøper BFV på grunn av enspillerdelen. Om de virkelig ikke tåler det så bør de faktisk enkelt og greit innse at spillet ikke er laget for dem. De er da tydeligvis ikke en del av målgruppen lenger.

 

Så kan de holde kjeft og spille noe annet fremfor å oppføre seg som sytet drittunger som er med på å sementere en oppfatning at folk som spiller er umodne og usikre gutter som hyler og skriker når verden ikke gjør som de sier. Denslags burde vi lagt bak oss etter GG-fadesen som heldigvis led en stille død selv om noen åpenbart ikke har fått med seg det memoet.

Du er veldig aggressiv i måten du debatterer på og svært lite tolerant for andre synspunkter enn dine egne. Det er litt ironisk, er det ikke? At en forkjemper for toleranse og inkludering bruker slike hersketeknikker. Det virker nesten som om du ser på dine meningsmotstandere som en form for undermennesker. Man kan faktisk argumentere for at du sprer hatretorikk... fy skam deg!

 

Nei, det blir ikke som å ha kvinner i dunkirk.

Det blir som å ha kvinner i historisk korrekte situasjoner...

Haha, du er morsom.

 

Jeg synes det er rimelig patetisk at det er det som trekkes frem hver gang noen vil si noe negativt om Sarkeesian.

 

Hun har fått flere priser og er i flere år kåret til en av de mest innflytelsesrike menneskene på Internet.

Anita Sarkeesian er en manipulerende løgner, svindler, mobber og vaskeekte mannehater som har tjent seg søkkrik på å svartmale dataspill som det verste overgrepet mot kvinner siden heksebrenningene. Hun har blant mye annet stjålet gameplay-footage fra andres youtube kanaler og brukt det i sine videoer, spredd direkte løgner om f.eks. Hitman serien som at man får bonuspoeng for å drepe tilfeldige kvinner når det motsatte egentlig er tilfelle og hun har brukt flere år og over en million kroner på å lage 12 youtube videoer gjennomsyret av faktafeil.

 

Hun er også positiv til RASE- OG KJØNNSDELTE SKOLEKLASSER!!!

La dette synke inn litt før du hamrer løs på tastaturet. Takk.

0VzzMZX.jpg

Endret av Skurtnilsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

"The Jetpack is a gadget available on the four maps"

 

Ah du tenker på Battlefield 1942. Det praktiske der er jo at det kom i en expansion pack senere så du kunne lett velge om du vil ha det eller ikke i spillet ditt siden det ikke var en del av det originale spillet. Siden DICE har snudd det på hodet denne gangen så hadde det vært gøy om det kom en realism expansion pack til BFV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Hun er også positiv til RASE- OG KJØNNSDELTE SKOLEKLASSER!!!

La dette synke inn litt før du hamrer løs på tastaturet. Takk.

 

 

Å si at det finnes studier som støtter opp under det, er ikke det samme som at man støtter det selv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...