Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Timer, dager? Tenker på Messenger og at man ser når mld ble lest. Vurderer å droppe en dame helt i startgropa som følge av at det går mange timer mellom meldingene. I går gikk det 7-8 timer, i dag leste hun mld min litt før 11 og fortsatt null svar.

 

Hun som kontaktet meg fordi hun er interessert. Vi er relativt gamle, i hvert fall for gamle til å holde på slik synes jeg. Med dette tempoet får vi bare sendt én mld hver i døgnet.

 

Mulig at hun er opptatt på jobb, men dette fungerer i hvert fall ikke for meg.

 

Anonymous poster hash: 678ad...7a3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som jevnlig ikke svarer før etter mange timer tolker jeg selv som lite interessert.

 

Jeg kan i ny og ne få en melding når jeg er på jobb, gløtter på den og har ikke tid til å svare. Da hender det av og til at jeg glemmer å svare, men hvis det er en romantisk interesse så skal det nok mye til for at jeg skal glemme det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De damene som er interessert svarer raskt, de som ikke er særlig interessert bruker flere timer. To til tre timer er greit, men syv - åtte er mye. Dette gjelder både de du har lyst å ligge med, og de du allerede har ligget med.

 

Akkurat denne regelen kan jeg ikke huske å ha opplevd unntak fra, og jeg snakker basert på et stort og representativt utvalg.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Dere har nettopp begynt å date. Du kan dessverre ikke forvente så mye i begynnelsen da hun må finne ut om du er verdt tiden hennes først. Med denne holdningen viser du at du ikke er det. 

Er helt normalt at man ikke svarer konstant, my phone is not there for your convenience, but for MINE. Er en million grunner til hvorfor hun bare tok en kjapp titt og så venter en stund med å svare deg, kanskje hun er opptatt der og da og istedenfor å sende deg en million meldinger som er halvhjerta så ville hun vente til hun hadde mer tid til å svare ordentlig? Vet jeg ofte ser hva folk har skrevet rett før jeg skal noe bare for å sikre meg om at ingen er DØENDE og trenger min hjelp NÅ. 

Er når det har gått litt tid og dere har blitt bedre kjent at du kan stille slike krav, stiller du dem nå virker du ekstremt kontrollerende og pågående, selv om dere dater har du ikke monopol på hennes tid. 

Mine erfaringer forresten motsatt til coffee her, men utifra hans skriverier så er det helt klart at vi går etter helt forskjellige ting når vi ser etter en partner. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har bevist at hun ikke er verdt tiden min. Slik det fungerer ;) hun kommer ikke til denne neste fasen om hun ikke viser nok interesse i starten.

 

Anonymous poster hash: 678ad...7a3

Enig med denne logikken.

Hvis en er usikker på om noen er interessert gå umiddelbart videre til noen som tydelig er interessert. Gå rundt grøten, insinueringer og "taktikk" bør overlates til de som foretrekker å være single.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er ulike, jeg bruker gjerne lang tid på å svare, men det handler mer om aversjon mot telefon og data og alt det der, enn personen jeg bruker lang tid på å svare.
Pussig å la dette komme i veien, det trenger ikke bety noen ting, kanskje er hun en dame med rikt liv utenfor telefonen, og computeren, det er da attraktivt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hun har bevist at hun ikke er verdt tiden min. Slik det fungerer ;) hun kommer ikke til denne neste fasen om hun ikke viser nok interesse i starten.

 

Anonymous poster hash: 678ad...7a3

Da tenker jeg litt annerledes. Jeg sender maks fem meldinger før jeg ber henne møte meg. Alt annet enn ja tolker jeg som et nei og går videre til neste.

 

Svartid alene er en indikasjon på interesse, men ikke nok i seg selv. Jenter i dag blir så bombardert av seksuell oppmerksomhet via tinder og insta, at med mindre du har et svært tiltrekkende ytre og er innenfor topp 20% genetisk, sliter du der. Be henne møte deg for en drink, så får du det sikre svaret på om hun har interesse for deg eller ikke.

 

men utifra hans skriverier så er det helt klart at vi går etter helt forskjellige ting når vi ser etter en partner.

Vi er nok rake motsetningen, ja. Du ser jo etter noen som kan binde deg fast og kalle deg slem jente, mens jeg ser etter noen jeg kan binde fast og kalle slem jente.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Lite attraktivt å så til de grader nedprioritere den som man liksom skal være interessert i. Gir et dårlig førsteinntrykk. Jeg har ikke rukket å like henne engang.

 

Anonymous poster hash: 678ad...7a3

Men det er jo ikke gitt at hun nedprioriterer deg.

Som du også sier, du har ikke rukket å like henne, det kan være gjensidig, ellers kan det ikke det.

Å tolke noe så arbitrært som tilstedeværelse på telefonen, som en indikator på personens interesse, har lite for seg.

Kanskje du er heldig å møte noen som ikke er helt telefonjunkie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med mindre det er en rimelig grunn til å tro at hun er opptatt så lenge, som for eksempel jobb, som du nevner (selv om de fleste får tid til å svare på meldinger i løpet av en arbeidsdag), og hun heller ikke gir deg en begrunnelse eller beklagelse når det er gått lang tid, er det greit å ta det som en indikasjon på manglende interesse.

 

Noe du eventuelt kan gjøre for deg selv, er å sørge for å være i startgropa med flere samtidig. Da slipper du å bli irritert når én eller flere bruker lang tid på å svare på meldinger. Og det er lettere for deg å ha et avslappet forhold til meldingene når de kommer, som kanskje reflekteres i meldingene dine og får deg til å fremstå som mer attraktiv.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare spørre henne istedet for å spørre alle andre? Bare hun som vet uansett, og sannsynligvis har hun en god grunn også.

Han kan nok ikke forvente et ærlig svar. Og spørsmålet ville i hvert fall ikke fått ham til å fremstå som mer attraktiv i tilfelle han fortsatt vil holde muligheten åpen for at hun kan bli interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...