OHJohansen Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Skal være i gang innen 2020.Musk har godkjent produksjonen av Model Y
Beernuts Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Nå begynner dette designet å bli gammelt.. Og de bakdørene kunne de vel spart seg for? 7
hekomo Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Hvilket design? Har du sett noen bilder ingen andre har sett? Endret 25. oktober 2018 av hekomo 4
Ano__Nym Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Dette blir jo selveste Norgesbilen. Litt mindre elektrisk SUV en Model x som også kona tør å kjøre. Hengerfeste her så har du Norges mest solgte bil de neste årene. 2
hekomo Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Hørte jeg summing? Var det ffffffFFFFFFFfffffffFFFFFFFfffffffFFFFUD? 1
Dr.B Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Nå begynner dette designet å bli gammelt.. Og de bakdørene kunne de vel spart seg for? Tenkte samme tanke selv. Model S er en kopi av en eldre Audi og de skal i 2020 fremdeles leve på det designspråket i minst 4 år (som er gjennomsnittlig tid for hvor lenge en modell lever uten facelift). Nå er riktignok faceliften som gir Teslaene finlandshette fra 2017 eller der omkring, men vi snakker uansett om en minor change. Men for all det: VW, Audi og Skoda lever av å ha det samme designet tiår etter tiår, så hvem vet. 1
ElderScrollsinisten Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Frem til nå har Musk holdt kortene tett til brystene ...Hmm... 1
Vertical^ Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Tenkte samme tanke selv. Model S er en kopi av en eldre Audi og de skal i 2020 fremdeles leve på det designspråket i minst 4 år (som er gjennomsnittlig tid for hvor lenge en modell lever uten facelift). Nå er riktignok faceliften som gir Teslaene finlandshette fra 2017 eller der omkring, men vi snakker uansett om en minor change. Men for all det: VW, Audi og Skoda lever av å ha det samme designet tiår etter tiår, så hvem vet. Eksteriøret er vel ganske OK det, selv om en Model X ikke er noe perfeksjon å se på. Er vel interiøret de bør gå over i mine øyne, da det ikke er noe særlig over hele fjøla. Dette er jo tross alt tiden hvor Toyota selger modellen C-HR i fleng, for kundene syns den er så tøff. Grusom sak. 4
Hopperesque Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Frem til nå har Musk holdt kortene tett til brystene ...Hmm... Moobs?
Revox Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Nå begynner dette designet å bli gammelt.. Og de bakdørene kunne de vel spart seg for? Tenkte samme tanke selv. Model S er en kopi av en eldre Audi og de skal i 2020 fremdeles leve på det designspråket i minst 4 år (som er gjennomsnittlig tid for hvor lenge en modell lever uten facelift). Nå er riktignok faceliften som gir Teslaene finlandshette fra 2017 eller der omkring, men vi snakker uansett om en minor change. Men for all det: VW, Audi og Skoda lever av å ha det samme designet tiår etter tiår, så hvem vet. Synes nå Tesla har stjålet/kopiert mer av designet på bilene sine fra Aston Martin enn Audi. Ihvertfall det første som slo meg når jeg så Model S for første gang. Model X ser ut som et misfoster. En model S puttet ned i en ramme og så blåst opp. Eneste veien den kunne vokse var rett opp. 3
hekomo Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Hehe, haterne klarer ikke engang å bli enige om hvem Tesla skal ha stjålet design fra. 3
Hopperesque Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Synes nå Tesla har stjålet/kopiert mer av designet på bilene sine fra Aston Martin enn Audi. Ihvertfall det første som slo meg når jeg så Model S for første gang. Model X ser ut som et misfoster. En model S puttet ned i en ramme og så blåst opp. Eneste veien den kunne vokse var rett opp. Ser ikke så mye AM i Model S. Enig vedr. Model X. Den havner i samme kategori som X6 og GLE Coupé. Yuck! 3
Serpentbane Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Selv kunne jeg tenke med Tesla Model M, for Minivan. En helelektrisk bil på størrelse med Chrysler Pacifica, med firehjulsdrift og krok...
Rotekoppp Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Hehe, haterne klarer ikke engang å bli enige om hvem Tesla skal ha stjålet design fra. Hehe, Ja for når noen sier en mening om noe jeg har en annen mening om, da er de hatere. Hehe. 3
Beernuts Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Nå begynner dette designet å bli gammelt.. Og de bakdørene kunne de vel spart seg for? Tenkte samme tanke selv. Model S er en kopi av en eldre Audi og de skal i 2020 fremdeles leve på det designspråket i minst 4 år (som er gjennomsnittlig tid for hvor lenge en modell lever uten facelift). Nå er riktignok faceliften som gir Teslaene finlandshette fra 2017 eller der omkring, men vi snakker uansett om en minor change. Men for all det: VW, Audi og Skoda lever av å ha det samme designet tiår etter tiår, så hvem vet. Audi? Tesla er da milevis unna designet til samtlige Audi, her har de kun originaltegningene til Henrik Fisker å klamre seg til, og finner ikke på noe annet. I 3'ern hadde ikke engang interiørtegninger til overs, så der gikk alt i ball.. Nei, de er nok langt unna Audi på alle måter! 1
hekomo Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Hehe, Ja for når noen sier en mening om noe jeg har en annen mening om, da er de hatere. Hehe. Det er forskjell på en mening, og å beskylde noen for å stjele/ikke kunne designe noe selv.
Snowleopard Skrevet 27. oktober 2018 Skrevet 27. oktober 2018 Selv kunne jeg tenke med Tesla Model M, for Minivan. En helelektrisk bil på størrelse med Chrysler Pacifica, med firehjulsdrift og krok... Når PickUpen er på plass, skal det vel etter planen komme noen modeller basert på samme chassis. En minivan eller van vil nok være naturlig variant som kommer etter det. Mulig en minivan kan baseres på TM3, S eller X, selv om de to siste nok ikke vil være like sannsynlig å låne plattform fra.
Serpentbane Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 Når PickUpen er på plass, skal det vel etter planen komme noen modeller basert på samme chassis. En minivan eller van vil nok være naturlig variant som kommer etter det. Mulig en minivan kan baseres på TM3, S eller X, selv om de to siste nok ikke vil være like sannsynlig å låne plattform fra. En minivan er jo ikke en liten bil, så om plattformen til en av de tre nåværende skal bruke så anser jeg model X som den mest aktuelle. For en mindre MPV kan M3 muligens være mer aktuell, men da blir den fort for liten for min del.
Snowleopard Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 En minivan er jo ikke en liten bil, så om plattformen til en av de tre nåværende skal bruke så anser jeg model X som den mest aktuelle. For en mindre MPV kan M3 muligens være mer aktuell, men da blir den fort for liten for min del. Nå tenkte jeg mer på at Pickupen lages på egen plattform, og "store" varianter vil bygges på den samme plattformen, samtidig som S og X-plattformen blir for kostbar, så en "mini"-versjon vil mest sannsynlig baseres på samme plattform som E og Y, men der visse deler forlenges. Litt på samme måte som andre lager plattformer som er mer adaptive, men grunnkonstruksjonen står seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå