Gå til innhold

Stayclassy


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bestille ståhjuling fra denne siden. Det virker profesjonelt, men jeg reagerer på de kunstig høye "førprisene". Etter noen søk i google finner jeg ingen brukererfaringer ute på nettet. Det eneste jeg finner er noen kritiske artikler vedrørende deres kunstige prising av varer, slik at det ser ut som de er satt drastisk ned i pris. 

Er det noen som har erfaring med stayclassy og deres produktserie "classywalk"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med classywalk, men tilsvarende ståhjuling. Da de første kom på markedet for 4-5 år siden kostet de ca 5-6000 kr. Det er sannsynligvis disse prisene de refererer til. Du får ståhjuling fra utallige merker, men har intrykk av at alle kommer fra samme fabrikk i Kina, med samme batteri og spesifikasjoner. Bare litt ulikt brandet.

 

Et søk på eBay eller Aliexpress viser at du får dem fra 4-500 kr. Classywalk selger dem nok med god fortjeneste, selv til 1500 kr. 

Lenke til kommentar

Det er da massevis av kundeerfaringer på nett: 

 

https://no.trustpilot.com/review/stayclassy.no

 

https://prisguiden.no/butikker/stayclassyno

 

Imidlertid er veldig mange av de positive anmeldelsene veldig kunstige, og på Truspilot ser det ut til at alle de positive bare har lagt inn en eneste anmeldelse. Det gir jo en del røde flagg... 

 

Jeg ville iallefall vært veldig veldig skeptisk til å handle der. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Do not trust this company they sold me 2 bikes which arrived damaged, they charged me to take them back to fix them , after a year they did not return the bike, now they are avoiding paying a refund despite stealing from me. Their customer service phone is fake no one ever answers.

 Useful
 
 Share
 
 
 
 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...