Gouldfan Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Vi hadde en nydelig Fiskemiddag med kolje torskefisk fileer fra fiske tirsdag da båtene kommer med fangst.. Hadde Aioli til og årets første Asparges og gul smør basmatiris og tomatbåter og agurkbiter. Deilig med fersk fisk. 1 4
Gouldfan Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar (endret) Lurer på hva det blir imorgen. Endret 24. februar av Gouldfan
Mannen med ljåen Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Smørstekt ørret, brokkoli og tzatziki. 😻😻😻 Datopris hos Meny. 2 1
Duriello Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Var en tur inne i Sverige, plukket med meg noen slike. 👍 1 1
Salvesen. Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar (endret) Thaiish av tysk ku fra datodisken😅 glemte å kjøpe inn egg for å ha på toppen😭 men godt likevel! Dog litt spicy da eggeplommen pleier å dempe det litt😅 Endret 27. februar av Salvesen. 3
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Speilegg og polsk pølse. 😻 Med ukrainsk majones. 2
Salvesen. Skrevet søndag kl 15:19 Skrevet søndag kl 15:19 Onepot med biff og løk i dag🤩 både før og etter bilder i dag 2 2
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 00:00 Skrevet mandag kl 00:00 Søndagsmiddagen ble pizza, identisk med pizza jeg har laget en del ganger tidligere. Fikk ikke tatt det lovpålagte bildet.
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 14:12 Skrevet mandag kl 14:12 Omelette du fromage med polsk geitost og salami. 😻😻😻😻 1
Karltorbj Skrevet mandag kl 17:16 Skrevet mandag kl 17:16 (endret) En stund siden jeg har vært her, hadde problemer med både telefonenen og pc,en, når det gjaldt bilder, men har nå fått både ny telefonen og pc. Her har dere middagen i går og i dag. Nakkis med ertestuing, gulerøtter, poteter og stekesky. Endret mandag kl 17:24 av Karltorbj 1 2
:utakt Skrevet tirsdag kl 18:56 Skrevet tirsdag kl 18:56 Rask gnocchiform med brokkoli, ost og pesto Jeg mener, gratinerte former blir jo aldri feil ... 2
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 21:06 Skrevet tirsdag kl 21:06 (endret) Cheezburger 😻 Ikke mye valg, etter at en hel pakke fra fryseren var blitt opptint. Endret tirsdag kl 21:30 av Mannen med ljåen 1
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 19:38 Skrevet onsdag kl 19:38 Cheezburger igjen 😻 Måtte bruke opp de som ble tint ved en feil. 1
Mannen med ljåen Skrevet i går, 17:27 Skrevet i går, 17:27 Dagens middag ble den tacoen som vi egentlig skulle hatt før hamburgerne ble tint. 😻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå