Gå til innhold

Google Pixel 3/ Pixel 3 XL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At XL har stor skjerm er helt topp, men å (evt) ha både notch OG chin er helt på trynet. Og hvis størrelsen på notchen blir som lekkasjene viser, så er den for stor for det jeg liker. OEMs må bestemme seg, enten eller. Der har iallefall Apple truffet bedre.

Hvis størrelsen på telefonen blir noenlunde som 2 XL, så er det vel forståelig med tilsvarende batteri.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har litt kvaler med å kjøpe en telefon som ikke kan repareres i Norge hvis/når skjermen knuser. Ellers har jeg aldri skjønt meg på behovet for disse store mobilene, for meg er rundt 5" det som passer best i hånd og lomme.

 

Håper de lanserer offisielt i Norge siden vi allerede har fått Google Assistant på norsk, men tviler.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QvUnV1

Kjipt at den ikke kommer til Norge. Ser at noen allerede har lagt ut pre-order til salg for FINN, får vel kjøpe gjennom der...

 

Håpløst av Google å ikke bry seg om nordmenn. Dette er 3. år på rad vi forbrukere blir nektet markedets beste kamera og glatteste software-opplevelse. I stedet blir vi nødt å nøye oss med halvgode alternativer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QvUnV1

Man måtte ut med 12,000,- for Pixel 2 XL 64GB fra disse nettbutikkene i de første månedene. Faktisk gikk de ikke ned i pris først før nye generasjon telefoner kom ut rundt. Februar-Mars (og selv da var prisen ganske stiv på over 10K). Da er jo det litt i seneste laget for mange av oss.

 

Nå veit jeg ikke hva disse vil koste gråimportert. Men hvis Pixel 2 XL kostet innledningsvis 12K på gråimport i Norge, tror jeg neppe 3 XL vil koste noe mindre de første månedene. Det er i så fall helt og holdent uakseptabelt at jeg kjøper for den prisen. Sorry, mac. For en som betalte 12K til Multicom for 2 XL, er den bare verdt 7,5K ny nå. Brukt får han kanskje 5500,- hvis han er heldig. 

 

For de av oss som vil ha telefon raskt, og som oppdaterer til ny modell hvert år, er sirkusprisene til Multicom, Netonnet og MyTrendyPhone, uaktuelt.

Endret av Slettet-QvUnV1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...